Hibakódot vajon kéne beírnia ilyen esetben? Jelzi azt műszerfalon vagy csak akkor tudom, hogy beírt kódot, ha rádugjuk a kütyüt?
Közvetlen, erre utaló hibakódot nem generál. Viszont Toyotás műszerrel van esély rá, hogy a TRC/VSC memóriában lenne egy Power-, vagy battery failure, battery low jellegű üzenet.
Ha van service manualod hozzá, abban van egy diagnosztikai leírás az önindító vizsgálatáról, amit persze kicsit végig kell gondolni, és a hibára specializáltan kell megcsinálni, de amit én látok a manuálból, az az, hogy kéttekercses a behúzótekercs. Ez azt jelenti, hogy az indítás kezdeti pillanataiban az armatúrán keresztül folyik a behúzótekercs árama.
Lehet, hogy semmi köze a hibához a fent leírtaknak, lehet, hogy csak valami kábel, vagy kötéspont az oka az egésznek, de célzott mérések nélkül, próbálkozásokkal, meg "majd körbenézzük"-kel nem lehet elektromos hibát felderíteni. Sok autóvillamosságis támaszkodik erőteljesen a tapasztalatra, és van, aki tényleg tudja, hogy mit, miért mér, és a mérési eredményből le tudja vonni a megfelelő következtetést. Sajnos, ha sok a melójuk, nem elég kitartóak, hajlamosak kapkodni, stb. Ez tényleg egy viszonylag egyszerű áramkör, ha tényleg jó a szaki, akkor meg fogja találni a hiba okát.
Kicsit azonban úgy érzem abból amit eddig tudunk, hogy egyelőre Ő is csak megpróbált valamit, talán a forumos hozzászólásaink nyomására, de kíváncsi lennék, hogy mit mért meg eddig, és az a mérés mit mutatott.
Igen, kicsit messze vagyok, és lehet, hogy nem is lennétek előrébb a segítségemmel, de gyakran kinyílik a bicska a zsebemben a sok kontár láttán (nem a Te szerelődre célzok, hanem tapasztalataim alapján), akik annyira nullák szakmailag, hogy azt sem látják emiatt, hogy mekkora nullák, és hiszik, hogy "ügyesek". (Nem szoktam elárulni, hogy milyen képzettségem van, és mivel gyakran eszköz hiányában rászorulok bizonyos szervízszolgáltatásokra, felmegy bennem a pumpa, hogy milyen marhaságokkal igyekeznek megetetni, mint gyanútlan tulajt. Persze, a szervizek meg azt a tulajt utálják, aki okoskodik, meg tanácsokat ad, -mert hát...ilyen "hülyéből" is van bőven - ezért a viták elkerülésére ilyen esetben szépen elköszönök, és továbbállok.)
Bocsánat!...nem akarok személyeskedni és elkanyarodni....egy a lényeg, bízom benne, hogy hamar meglesz a hiba oka, és elfelejtheted ezt az egész tortúrát.