...
A hibára és a zárlat közelségére lehet következtetni abból, hogy a bizti hogy megy tönkre. Ha simán csak "elszakad", tehát nem látszik megfolyás, korom, akkor "csak" bizonyos mértékben túllépte az áram a max.-ot. Ha viszont szétfröccsen, láthatóan "folyékonyra" izzott, vagy szétrobbant és kormos az egész, akkor zárlat van, és a szétrobbanás mértéke gyakorlott szemnek azt is megmutatja, hogy milyen messze van a zárlat a biztitől. (áramkörileg, és nem fizikailag). Van olyan túlterhelődés, pl. rossz kontaktus miatt, hogy a bizti nem száll el, csak az egész a műanyaggal együtt szinte elolvad, az egész tokozása eldeformálódik.
...
Csatolok egy képet, amin a 30-as bal oldalon, a 25-ös jobb oldalon látható.
A 30-as az Én szerény megítélésem szerint "csak" elszakadt, viszont a 25-ös kissé kormosabb. Ez mondjuk lehet a 30-25 különbségből?
Tegnap du. megint toltunk egyet. Jöttem vissza szüleimtől Veszprémbe, ~20 km után meg kellett állnom, erre induláskor nem lefulladok?!
(biztos csak a stressz miatt...
) Természetesen újra már nem indult, biztosíték csere... Még szerencse, hogy kb 10p után jött arra ismerős, és segítettek betolni.
Ma reggel viszont hidegen gond nélkül indult megint. Felhívom ma az autóvillamosságit, aki múltkor csinálta. Meglátjuk mit mond.