nekem 180 anyagárat mondott rá a Koto-s szerelő, mert szerinte ezeknek a motoroknak a katalizátor a gyenge pontja és az szokott idő előtt meghalni.
A csuda tudja hogy mi minden gyenge pont, de tény hogy az 1-AZ-FSE nem a csúcsok csúcsa.
Akitől (barátomtól) vettem sokat járt Ukrajnába és Orosz- meg Fehéroroszországba.
Az ottani benzinek nem biztos hogy életbiztosítások a katalizátornak, én, ezt a hibát ennek tudtam be (magamban le is rendeztem azzal hogy: Így jártam!).
Jobban bosszantott a termosztát zárt állapotú bedöglése, mert ez a 10e körüli alkatrész percek alatt milliós javítási számlát generál.
Tegnapelőtt találkoztam egy kollégámmal akinek kézi váltós 2.0 D4 AveII-je volt, három hónapja ugyanígy szétforrt a motorja és húzódott el a blokkja (kitépve a középső hengerfejcsavarok menetét.
Ott a márkaszervizes diagnózis az volt hogy rövidek a hengerfejcsavarok menetei és tekintettel arra hogy az autó kb. 150e-et futott, márkaszervizben szervizelt, 30% méltányossággal javítanák.
A srác válaszát nem idézném, örökre ki lennék tiltva a fórumról (elég az hozzá, már Hondával jár).
Ha még hozzáadom a Xenonmizériát és az első szériások H7 foglalat-leolvadását is, az összkép nem fényes.
Mindezek mellett szeretem a kocsit, de nem vagyok elájulva a megbízhatóságától, egy 200e futású gondosan karbantartott autótól többet várhatna el az emberfia!