Szerintem a leírt hibajelenségek nem egy okra vezethetők vissza. Nekem is néha leejti az alapjáratot 600-ra, vagy még lejjebb, ez a fojtószelep tisztításával orvosolható, de viszonylag hamar újra visszaáll ez az állapot (kb. 3-4 hónap).
A csörgő hangot nem tudom, de az nem hangzik jól.
Valamikor januárban volt folytószelep tisztítva akkor jó volt, most kezdett megint visszaesni, most megint lett pucolva. A csörgésre kaptam pár tippet (kartergáz kivezető szelep, injektor) plusz van itt valaki hasonló csörgéssel ugyanilyen autóval és ma megy kaposvárra vele, megvárom neki mit mondtak, aztán okosabbak leszünk.
Engem is a csörgés aggaszt jobban és csak meleg motornál csinálja, ma kapott ECU resetet, megyek vele egy 30km-t megnézem milyen, addig is dolgozik az injektor tisztító, ha tovább csörög, rakok bele másik gyertyát (2000km-es Denso IK20 szóval ez kizárt, hogy okozza, de hátha, belerakom a 95ezret futott SK20BR11-et vissza) ha továbbra is csinálja, akkor jöhet a kartergáz szelep, ha utána is, akkor injektor szétszed kipucol összerak, ha utána is, akkor felgyújtom és fizet a casco
- ez persze vicc volt.