Az alapjáratom is ingadozott és az autó hol erősen húzott, hol meg nehezen. A szerelők azt mondták, hogy megnyúlt a vezérműlánc, nem ott kapja a szikrát, ahol kell, ezért lecserélték a láncot 2 kisebb fogaskerékkel.
2 hete 180 e Ft.-ért! És jó is lett pár napig. Megint időnként jól húz az autó, máskor meg lomha. De újak a gyertyák, szűrők, verműlánc. Mi lehet még. Az autó olyan, hogy reggel elindulok vele és húz az autó, mint az állat, hazafele munkaután megint csak nyomom, de alig gyorsul. mint egy lada pl. (2004-es 147 LE, benzines.)
Ha valakinek ötlete van, szívesen veszem, mert a pénz hiánycikk nálam is.
Dezső
A szerelők a márkaszervizben cserélték a láncot, vagy iparos volt a szerelő?
A Toyota, specifikus, 'stekkere' nem olvasott ki hibát?
Az üzemanyagra ugyan kényes az autó de, szerintem és tapasztalatom szerint, a 95-ös tankolása elég (megbízható kút esetén).
Ha az injektoroknál már dzsuva van, semmit sem használ a magasabb oktánszámú üzemanyag.
Én motort (1AZ-FSE, 108kW)) cseréltem a kocsimban és megvan a komplett, hibátlan, hengerfej injektorokkal, tokkal-vonóval.
Ha végképpen nem jutsz dűlőre a kérdésben, odaadom kipróbálni hogy injektorhiba-e az ok.
Ezzel legalább az injektorok árát megtakaríthatod, ha nem ez a hiba.
Más:
Music kocsiján (szintén 2.0 D4) tavaly a nagynyomású üzemenyagszívattyú adta meg magát, esetleg Őt megkérdezni arról hogyan vette észre!