Szerző Téma: Avensis hibák (nincsenek:)  (Megtekintve 3768326 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10701
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #4935 Dátum: 2011.02.15 15:10:14 »
Azt mondják, csak az szív ennyit aki a legerősebbet akarja. Ezt persze utólag tudtam meg

Abba is bele lehet gondolni, hogy pl 7-8 évvel ezelőtt ekkora teljesítményt jó esetben 6 henger és 3000 cm3-ből hoztak ki.
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

smart2

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 58
Re: Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #4936 Dátum: 2011.02.15 15:18:50 »
Off: A fent említett adataid alapján biztos csak én gondoltam reflexszerűen az E39-es 530dezsőre a maga 184 lóerejével, a 2000. év környékéről ugye?  :innocent:
Avensis T25 sedan 2.0 liter, benzin->147lóerő!

diegho

  • Vendég
Re: Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #4937 Dátum: 2011.02.15 16:14:12 »
Ma átesett az autó a visszahíváson, kb 2 és fél óra volt az egész.

Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6060
Re: Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #4938 Dátum: 2011.02.15 17:24:08 »
Sziasztok!
Megakadt a szemem a téma címén. Örülök hogy van akinek ilyen jó tapasztalata van az Avensisekkel!
Én sajnos találkoztam néhánnyal a "nem létező" hibák közül,sőt most is épp alkatrészt keresek a drágámhoz.....
Ugyanezen auto 2006-os változata van nekem is. 185.000 km-el.Az általad leírt hibák nem jelentkeztek.Németországban 4-500 ezer kilométerrel is rohangálnak d-cat-ek. Szerviz könyvben mi van az egy dolog.Ezen meghibásodások lehetnek az extrém nagy futásteljesítménytől.Autó belseje,ülés,kormány milyen állapotú? 4 darab injektor nem szarik be egyszerre. Be lehet mérni egyenként.Ne hagyd magad lehúzni!Tudok jó szerelőt ha gondolod,komoly komputerrel.

Itthon pedig az a tapasztalat, hogy már 200 ezer km alatt jönnek ezek a dolgok. A részecskeszűrő is elég hamar el szokottt tömődni, nem véletlenül változtattak azon is (vastagabb csőátmérő).
A 4 injektor nem lehúzás, nagyon ritka, hogy nem egyszerre vannak cserélve. Általában ha már van hibajelenség, akkor nem csak 1 injektor szar, hanem legalább 2-3, és akkor már a tapasztalat alapján érdemes 4-et cserélni, mert 1-2 hónap múlva úgyis kellene, viszont munkadíj és tömítések szempontjából célszerü egyben!
Te szerencsés vagy, hogy semmi gondod nem volt vele.
Amúgy az injektor árát tényleg rosszúl írtam, mert a D-CAT-é drágább, hiszen az piezós. Így már értem a milliós tételt!
Xanyi

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10701
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #4939 Dátum: 2011.02.15 17:47:20 »
Off: A fent említett adataid alapján biztos csak én gondoltam reflexszerűen az E39-es 530dezsőre a maga 184 lóerejével, a 2000. év környékéről ugye?  :innocent:

Több típust is fel lehetne sorolni  ;) , a mondandómnál az volt a lényeg, hogy manapság ezt a teljesítményt az autós elvárja egy 4 hengeres 2000 cm3-is autótól is.
Manapság már azon sem lepődünk meg, ha egy középkategóriás autó 1600 kg-t nyom.
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Lévai Béla

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1167
Re: Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #4940 Dátum: 2011.02.15 18:46:04 »
Idézet
én inkább vennék bontott motort valahonnan :cool2:

És abban hány km van? Az tuti nem rolik el holnapután?
Ha valakinek a sufnijából veszed meg a motort akkor semmi gari (ha tudod, akkor levered rajta), fizeted és viszed .
Ha megbízható kereskedőtől akkor a 1/2 év gari alapból jár hozzá (ami nem vonatkozik a ki- és beszerelési költségekre)!
Az előélethez meg, kérésre, hozzáférést ad az eladó.
Toyota Avensis II.  1AZ-FSE Exec. Aut. 2007-2013

Dani80

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 27
Re: Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #4941 Dátum: 2011.02.15 20:43:45 »
Sziasztok!  :eek:
Van egy hibám a 2003 -as Avensisembe, az utastér világító belső lámpa folyamatosa világít, azt hiszi, hogy valamelyik ajtó nyitva van, úgy jött elő a hiba, hogy egy helyben álltam csukott ajtókkal és egyszer csak felkapcsolódott, pedig a "door" feliratra van átkapcsolva. VAn valami tippetek?

BloodRedSandman

  • Vendég
Re: Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #4942 Dátum: 2011.02.15 21:03:57 »
Amikor becsukod az ajtót, az ajtó benyom egy "gombot" ami miatt kialszik a belső lámpa. Ez egy rugós gombszerű valami egy gumiharang alatt. Kicsit húzd le a gumiharangokat és fújd be kontaktsprayel.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #4943 Dátum: 2011.02.15 21:12:45 »
sziasztok!
elkezdett nekem is az alapjáratom ingadozni. pl hideg motornál indításkor felpörög 1300-1500ig, de 5mp múlva már csak 900-on áll. Már sztem ez sem normális jelenség. Üzemmeleg motornál olyan 600 körüli az alapjárat, de rezegteti a karosszériát mintha nehezére esne beszívni a levegőt. A legnagyobb baj az, hogy néha leesik az alapjárata 500körülire majd felugrik 1000re és így ingadozik.
Tudom tudom, folytószelepet kellene tisztítani...le tudnátok légyszi lépésről lépésre írni hogy mi után mit csavarok ki, valamint hogyan tudom levenni? Nem csináltam még ilyen dolgot de műszaki diplomám van, csak meg tudok vele birkózni:)

A légszűrő után van egy kis fekete doboz a szívócsövön, az mi lehet? Olyan mintha csak hangtompításra szolgálna nem? azt is levegyem és kitisztítsam?
köszi.
Az a kis "doboz" egy rezonátor, vagy micsoda.

Az, hogy a motor a hidegindítás után mennyire pörög fel, és utána milyen hamar engedi vissza a fordulatot, hőmérséklet függvénye... A miénknek, garázsban állva, hidegen is alig megy 1000 fölé, és mire kitolatok, már visszaáll 850 környékére. De ha pl. áll pár órát télen kint, akkor már fölmegy 1200-1300-ra is. Szal szerintem ez normális.

Ezt is csinálja a miénk, hogy időnként, üzemmelegen, leejti az alapjáratot 600-ra, majd ott vergődik pár másodpercig, mielőtt összeszedné magát. Azt figyeltem meg, hogy leginkább olyankor fordul ez elő, mikor motorfékkel gurulás után kikuplungolok megállás előtt. Szerintem ilyenkor "azt hiszi", hogy még mindig motorfékezek és azért ad olyan kevés naftát... Na, passz, a lényeg az, hogy mivel ezt mindig is csinálta, és nem tapasztalom semmi egyéb hátrányos következményét, továbbá más Avésok is beszámoltak róla, ezért betudtam sajátosságnak és nem foglalkozom vele  :)
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #4944 Dátum: 2011.02.15 21:13:21 »
Idézet
én inkább vennék bontott motort valahonnan :cool2:
És abban hány km van? Az tuti nem rolik el holnapután?
Semmi sem tuti  ::)
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #4945 Dátum: 2011.02.15 21:18:50 »
Szerinted a 200. 000 km olyan baromi nagy futásteljesítmény?????
Ha tényleg csak 200, akkor nem annyira  :hmmmm: ... De nem tudhatod, hogy nem 300-e az a 200 valójában. Szerelőm sokat tudna erről mesélni... Az utóbbi időben folyton ilyenek vannak nála: kintről behozott, visszatekert, haldokló D-4D-k és D-CAT-ok. Optikailag tökéletesek, hisz jellemzően egy ember ült bennük és autópályán falta a kilométereket. De falta őket rendesen, és a lába sem volt könnyű, hisz a cégé volt az autó. Aztán az ilyen autó elkerül Magyarországra, hipphopp lesz benne 270 helyett 130 ezer km, és utána még esetleg kap vmi jó kis 10 W-40-es olajat is, mondjuk épp egy márkaszervíztől... És utána jön a sírás, és fogaknak csikorgatása.

De amúgy sajnos a D-CAT-nál nem lenne annyira kirívó dolog a meghibásodás, valós 200 ezer km-nél sem. Az az elduguló cső, amit említettél az emisszió-csökkentő rendszerrel kapcsolatosan... Na, azzal pl. az AutoBild által 100 ezer km-es nyúzóteszten próbált D-CAT Ave esetében is gond volt.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #4946 Dátum: 2011.02.15 21:21:22 »
Azt mondják, csak az szív ennyit aki a legerősebbet akarja. Ezt persze utólag tudtam meg
Abba is bele lehet gondolni, hogy pl 7-8 évvel ezelőtt ekkora teljesítményt jó esetben 6 henger és 3000 cm3-ből hoztak ki.
Na ja. Most meg akár 200 LE felett járnak kétliteres dízelmotorok... Ennek azért nyilván megvannak a maga következményei.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re: Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #4947 Dátum: 2011.02.15 22:17:45 »
Amikor becsukod az ajtót, az ajtó benyom egy "gombot" ami miatt kialszik a belső lámpa. Ez egy rugós gombszerű valami egy gumiharang alatt. Kicsit húzd le a gumiharangokat és fújd be kontaktsprayel.
Még csak nagyon kontaktspray sem kell, elég lehet megigazgatni. Nálam a bal hátsó szokott kimozdulni a helyéből néha.
Gabe 254.

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26338
Re: Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #4948 Dátum: 2011.02.15 23:12:49 »
Apropó D4-be mennyibe kerül a közvetlen bef. rendszer 1-1 eleme? a dízelhez képest mennyivel olcsóbb?
A nagynyomású benzinpumpa a kényes elem, abból egy új gyári kb. 230-240e Ft + a munkadíj.
music     

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26338
Re: Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #4949 Dátum: 2011.02.15 23:14:02 »
Kérdezem, hogy a gyengébbik 2.2-es (150 lovas) is ilyen problémás, vagy ez csak a 177 lovas "kiváltsága"?  :hmmmm:
Úgy tudom, hogy csak a D-CAT.
music