A termosztátod egyfolytában nyitva van, ez okozza a hibát. Minél elöbb ki kell cserélni, mielött hazavágod a motort...
[/quote]
Na, a motor nem megy gallyra, de a szelepszárak szimmeringjei (a túlnyomás miatt) biztosan elhalnak.
Ha eddig nem ette a kocsi az olajat, mostantól fogja!
Egyetértek, csere!
A T25 Avén munkadíjjal 17e volta termosztátcsere.
(csak halkan mondom Brayen-nek: az autót az autószerelő javítja)
[/quote]
Csatlakozom az előttem szólóhoz. Most volt hengerfej tömítés cserém (szelepszár szimmering cserével együtt). Nagy valószínűséggel termosztát-hibára volt visszavezethető a csere, bár én valószínűleg évekig (!) közlekedtem hibás (zárt) termosztáttal. Igazat megvallva gyanús volt, hogy még hideg időben is gyakran bekapcsolt a motorhűtő ventillátor. Viszont a motorhűtés profi!
Üdv: