Azért augusztusban az olasz oldalon kijőve a mont blanc-i alagutból is hideg volt....
Sztem érthető, hogy igyekeznek a szezon előtt az éppen aktuális gumikat letesztelni.
Télen az időjárás kétharmadrészt nyirkos, az aszfalt is ennek megfelelő nedvességű. Dicséretes a száraztesztek iránti vágy a 2018-as gumikkal, de akkor el kell menni oda ahol a téli hőmérséklet és a száraz aszfalt egyszerre megvan. A Mont Blanc 10-15 fokos tartományban még nyárigumi kategória.
Illetve valljuk be, igenis van relevanciája a száraz tesztnek. Őszintén, ti csak Lapoföldön használjátok téli gumival az autót?
Van. Téli hőmérsékleten. A nyári gumikat se téli hőmérsékleten tesztelik, mert nem oda tervezték. Keresnek nekivaló körülményeket.
Annyit még, hogy ha a cartars szól, hogy nem annyira releváns a teszt egy része, és ráadásul tényszerűen igaz amit leír, akkor ne mondjunk már neki olyanokat, hogy
"Hallod, még ilyen krva fehér és gigantikus műgyanta pályát", csak azért mert a teszten egy havas vágóképet is láttunk. Eddig nem volt itt divat a másikat leszólással
meggyőzni, szerintem ezután se vezessük be. Adjuk már meg a tiszteletet a másiknak. Köszi előre is.