Köszönöm,minden ötletet szivesen veszek.Küzdök vele,átmazsolázom a vezetékeket,csatlakozásokat.Arra is gyanítottam hogy valami megrágott vezetéket esetleg mert csupa sár volt a motortérben a gyujtás elosztó és a biztidoboz környéke.Mintha valami összemászkálta volna,de egyelőre nem leltem szemmel hibát.A jeladót kiszedtem nagy keservesen,nehezen adja meg magát egy 21 éve összerakott japán alkatrész.Azon semmi javítani vagy takarítanivaló nincs.Most megpróbálom hogy lehúzott csatlakozóval lesz e rángatás.Igaz így nincs sebességmérés de hibás jel se ha a szenzor lenne a ludas.Na ha jutok valamire majd leírom.Köszi addig is.
Szia!
Biztos meg tudnák csinálni előbb vagy utóbb, de én sem rohannék ToyoTeamhez, általában ezek otthon megoldható dolgok ezen a típuson.
Nekem ugyan soha nem volt ilyen hiba hála Istennek,
de ezt ha letöltöd, a 4. oldalon van egy rajz hozzá. Ezen a részen el tudnék képzelni valami kontakthibát/kábeltörést, a "To Tachometer" résznél, akár a csatlakozónál. Meg úgy az egészet jó átnézni akár.
Nem tudom, Denso vagy Bosch a gyújtásod, ez a konvencionális 4A-FE Denso-hoz jó, ahol az elosztóban van a gyújtótrafó is.
A többiek biztos tudnak leírást a Bosch-hoz is.
Amúgy mikor megvettük a kocsit 8 éve, megcsináltam, amit a Haynes javítási ír: motortérben amit tudtam csatlakozókat széthúzva kontaktspray-vel befújtam és utána kicsit járattam őket. Szerintem számít.