Komoly egy lista... pardon: listácska.
Nagyon húzok a Prius felé, de az eszem másik fele legalább annyira támogatja, hogy a T27 legyen a mostani Ave méltó utódja.
Beltér, anyaghasználat, méret az Avensis mellé billen, a sóherség, a hight tech tudat meg a Prius felé. Én ha most kéne döntenem, maradnék az Avensisnél (és lenne vitám a zasszonnyal
).
A szombathelyi szerviznek nincs benzines T27-tel (tehát a valvematic motorral) ilyen km futás tapasztalata. Amin meg a mai napig le vannak kattanva, hogy mi a fenét csinálok a fékekkel (vagy inkább mit nem: használni
).
Ez volt ugye a 20-ik időszakos szerviz a 8 év alatt, mind ebben a szervizben, újkora óta. Olaj (0W20), olajszűrő, pollen szűrő, fagyálló, fékfolyadék csere, váltó olaj csere, egy műanyag kupak az ablaktörlő kar csavarjára (megszökött
): 56e Ft. Na erre mondtam, hogy sokkal olcsóbban fenntartható egy Avensis, mint egy Lexus (az RX csoportban merült ez fel). MiCKEY-től tudok anno RX szerviz árakat, bőven X szorzó ennek. Biztosan egy kisszervizben le lehetne faragni ebből az árból pár ezrest, de nekem nem ér annyit. Full elektronikus szerviz könyves az autó és bár a km mennyiség miatt bagóért fog elmenni majd valamikor, akkor is eladható marad. Az összes szerviz számla, teljes előélet meg van. Szerintem teljesen emészthetőek ezek a szerviz árak (ja, assistance-szal természetesen
).