Nekem az olaj a szívügyem de az olaj témát nézegetve mindig újra és újra arra az álláspontra jutok hogy már félnék használt autót venni, és akármilyen drága is az új, ha egy olyat meg tudok venni, jobban járok, mert én megfelelő olajat teszek bele, és nem húzom el a csereperiódust, bár ez még a kisebb probléma hazánkban szerintem, a nagyobb az, hogy hanyagok az olaj minőségére, viszkozitás is totál eltér a gyáritól, gondolok itt az ilyen 10W-60-akra, de akár a 10W-40-re 5W-30 helyett, elég fájdalmas ez nekem, mikor ilyeneket olvasok.
Attól meg hogy mindig mondjuk más márkájú olaj kerül bele olajcserekor kis viszkozitás különbséggel szerintem nem gáz, én eddig a Toyotába egyszer vettem egymás után ugyanolyan olajat - mert mindkétszer ugyanolyan jó áron volt -, egyébként meg mindig kiválasztom a legjobb akciót, és annak függvényébe választok, ami kiváló olaj van legjobb áron, az az enyém
Kizártnak tartom, hogy ezzel ártanék a kocsinak, egyébként 0W-30-at kap, és nem eszi
Ja, a Suzukiba is minidig más olaj kerül, Q8 5W-40-el kezdtem, Divinol 0W-40 van benne most (ja, és eszegeti, töltöttem már utána neki Q8 5W40, Eneos 5W30, és Total 0W30 is szóval minden márka és viszkozitás, szépen elhasználtam itthon a maradék olajokat
- igaz ez már nem túl szép dolog,nna! ), és már a polcon figyel a Valvoline Maxlife 5W-40!
De ez utóbbi nem azért, mert annyira jó áron volt, bár akciósan vettem, inkább csak a marketing hatott rám, kivételesen!