A piac telített, áremelést nem lehet csak úgy meglépni.
Persze, Toyotánál nem. A Suzuki az új Swifttel viszont szépen csendben ezt úgy meglépte, hogy az csuhaj! Az ötajtós swiftek ára százezer körüli összeggel fentebb ment! (ha nem több kicsivel) És még így sem tudsz rendelni autót, mert akkora az igény rá, főleg a glx-re, hogy hónapokat kell várni sokszor, hogy egyáltalán rendelhess :shock: És még akkor se biztos, hogy kapsz olyan színben, amilyet te szeretnél. Persze az áremelésről egy újságban sem volt reklám....
Na mindegy.
Tudomásul kell venni, hogy az Aygo egy olcsó kisautó. A motorja a szériában gyártott motorok közül a legkönnyebb. 67 kiló, szinte egy ember ki tudja emelni
És várjunk még a motor új Yarisban való fikázásával. Ki tudja, addig mennyit finomítanak a járáskultúrán illetve a hangszigetelésen.