Szavazás

Milyen vezetési stílust képviselsz?

Nyugodtan, higgadtan, piánóban, tekintettel a kreszre és a többiekre.
10 (16.4%)
Hangulatfüggő.
20 (32.8%)
Lendületből gyorsan, ügyelve az alacsony fogyasztásra, de a szabályok betartásával.
30 (49.2%)
Agresszíven, káromkodva, szlalomozva, betolakodva, "erősebb kutya" alapon.
1 (1.6%)

Összes szavazó: 61

Szerző Téma: Vezetési stílus, vezetéstechnika  (Megtekintve 2812637 alkalommal)

0 Felhasználó és 8 vendég van a témában

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26338
Re:Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #20865 Dátum: 2016.12.02 20:58:57 »
Lehet, hogy én hülye időpontokban mentem arra, de eddig mindig tudtam előzni. Kelleni kellett, ez már igaz.
music     

robi (Robi)

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9522
Re:Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #20866 Dátum: 2016.12.03 18:43:31 »
Ez a rekonstrukciónak az előzménye amúgy. Egyesíteni fogják a Gyömrői úttal, azaz az elválasztó vaskorlátokat lebontják a közös szakaszokon (és gondolom az útfelületet is felújítják végre), így az egész egységesen 70km/h lesz. Ez nagyon jó lesz, mert egész hosszú szakaszok lesznek többsávosak, magyarán aki menni akar, az majd úgyis tudni fog.
« Utoljára szerkesztve: 2016.12.03 18:47:03 írta robi (Robi) »

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22266
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re:Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #20867 Dátum: 2016.12.03 18:54:09 »
Ez a rekonstrukciónak az előzménye amúgy. Egyesíteni fogják a Gyömrői úttal, azaz az elválasztó vaskorlátokat lebontják a közös szakaszokon (és gondolom az útfelületet is felújítják végre), így az egész egységesen 70km/h lesz. Ez nagyon jó lesz, mert egész hosszú szakaszok lesznek többsávosak, magyarán aki menni akar, az majd úgyis tudni fog.

Sajnos nem, mert az ötvenezők a belsőben mennek majd, mivel a felül- és aluljáró marad kétszer egysávos.  Ez így felemás megoldás, nesze semmi fogd meg jól milliárdokért.  Arról nem is beszélve, hogy a vasút feletti átvezetést bővíteni nem egyszerű, a Köki aljáról ne is essen szó, ott fizikailag sem fér el több sáv. Szóval a mostani Market Centrál előttől a Ferihegy I-ig tartó dugó máshol fog jelentkezni.  A megoldást nem tudom, de nem ez az igazi, az biztos.

Illetve tudom, de azt megcsinálni brutál sok pénz.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

robi (Robi)

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9522
Re:Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #20868 Dátum: 2016.12.03 19:04:38 »
Itt lakom a környéken, hidd el sokkal jobb lesz mint most ahogy van. Tudom nem ideális, de most agyrém. Nagyon.

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12161
Re:Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #20869 Dátum: 2016.12.03 19:30:28 »
Őszintén, a sok okos eddig is hetvennel ment, a tábla semmit sem változtatott a tényen.  :whistling:

ma mentem egy retúrt a gyorsforgalmin.  csodás..60nal gurul a nagy része a többi meg 100al kerülgeti..  :cry:
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10701
Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #20870 Dátum: 2016.12.03 22:21:51 »
És ez csak még nagyobb balesetveszélyhez vezet, mert most már a 60-al menőt szabályosan csak 10 km/h-val többel tudod megelőzni, az pedig nem elegendő különbség a biztonságos előzéshez.  :no:

És már csak egy fehér Fabia hiányzik a bokorból a boldogsághoz.  :innocent:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12161
Re:Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #20871 Dátum: 2016.12.04 07:26:39 »
És ez csak még nagyobb balesetveszélyhez vezet, mert most már a 60-al menőt szabályosan csak 10 km/h-val többel tudod megelőzni, az pedig nem elegendő különbség a biztonságos előzéshez.  :no:

És már csak egy fehér Fabia hiányzik a bokorból a boldogsághoz.  :innocent:

+10?  ::)
elöször megszokásból én is 90 körül mentem kb a felénél nézem mér tögyörögnek itt komoly autók 70nel? ó ba+, itt 70 lett!  :censored:
aztán a gitt a mérés miatt. jó kis felüljárók és a drága monori rendőrség.. 20 éve két hétre akartak vendégül látni mert kb 150nel söpörtem be a gyorsforgalmin amikor még egy lámpa sem vót vecséstől a pöttyös utcáig..  :whistling:
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22266
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re:Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #20872 Dátum: 2016.12.04 07:57:34 »
Itt lakom a környéken, hidd el sokkal jobb lesz mint most ahogy van. Tudom nem ideális, de most agyrém. Nagyon.

Tudom, hogy merre laksz, én meg minden áldott tapasztalatom a reggeli csúcsban. Bőven van tapasztalat, hidd el.  Bizakodva várom, hogy milyen lesz, mint tudjuk a puding próbája..... de nem fűzök hozzá sok reményt, hogy jobb lesz.  Biztos lesz kerékpárút is, az meg szűkít ugye, és Vecsés felől annyi kerékpáros jön Pest fele, hogy csak na....
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22266
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re:Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #20873 Dátum: 2016.12.04 07:58:46 »
+10?  ::)
elöször megszokásból én is 90 körül mentem kb a felénél nézem mér tögyörögnek itt komoly autók 70nel? ó ba+, itt 70 lett!  :censored:
aztán a gitt a mérés miatt. jó kis felüljárók és a drága monori rendőrség.. 20 éve két hétre akartak vendégül látni mert kb 150nel söpörtem be a gyorsforgalmin amikor még egy lámpa sem vót vecséstől a pöttyös utcáig..  :whistling:

A gyorsforgalmin a monori rendőrség??  Azt hogyan??  Vagy csak ott értek utol? :D
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

robi (Robi)

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9522
Re:Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #20874 Dátum: 2016.12.04 10:21:09 »
Tudom, hogy merre laksz, én meg minden áldott tapasztalatom a reggeli csúcsban. Bőven van tapasztalat, hidd el.  Bizakodva várom, hogy milyen lesz, mint tudjuk a puding próbája..... de nem fűzök hozzá sok reményt, hogy jobb lesz.  Biztos lesz kerékpárút is, az meg szűkít ugye, és Vecsés felől annyi kerékpáros jön Pest fele, hogy csak na....
Biztos hogy jobb lesz, mert:
- jobbról megelőzni valakit még mindig sokkal kevésbé balesetveszélyes, mint egy szem szembejövő sávon (még akkor is, ha kresz tiltja bizonyos esetekben)
- ha normálisan festenék fel a sávokat, akkor a többsávos szakaszokon a belső sávok lehetnének a gyorsító sávok, a szélső sáv lenne a folytonos. Az osztrák autópályák mindenhol ilyenek. Ilyenkor nem kell jobbról előzni.
- ha a kőhídnál, vagy a vasúti átjárónál, vagy egyéb helyen kéne letérni a kisutcákba, akkor végre nem az az abszurd helyzet van, hogy végig ki kell menni egészen a Ferihegyi reptérig, ott megfordulni bent a parkolóban és vissza, mindezt vagy 3 lámpán át - ami rendkívül időpazarló, környezetszennyező és forgalomnövelő.
- fordítva is, aki a Gyömrőiről megy be a városba, az nem tudja használni a gyorsforgalmit, Üllői utat meg se tudja normálisan közelíteni (csak ha buszsávon trollkodik)
- a Gyömrői állapota olyan, mintha szétbombázták volna, végre valahára rendbeteszik
Meg lehet ezt is csinálni úgy, mint ahogy az M5 bevezető van, ha nem is teljes hosszban, de szakaszosan mindenképpen jobb lesz mint ahogy most van.  :yes:
Kerékpárút sztem belefér a Gyömrői mentén, van ott bőven füves szakasz az út szélén ahova lehet terjeszkedni, de akár ha nem is, van 2x3 sáv + elválasztó korlát, van miből elcsípni szerintem. Ez is még mindig jobb mintha az autók közt mennének.
« Utoljára szerkesztve: 2016.12.04 10:41:06 írta robi (Robi) »

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22266
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re:Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #20875 Dátum: 2016.12.04 12:18:48 »
Biztos hogy jobb lesz, mert:
- jobbról megelőzni valakit még mindig sokkal kevésbé balesetveszélyes, mint egy szem szembejövő sávon (még akkor is, ha kresz tiltja bizonyos esetekben)
- ha normálisan festenék fel a sávokat, akkor a többsávos szakaszokon a belső sávok lehetnének a gyorsító sávok, a szélső sáv lenne a folytonos. Az osztrák autópályák mindenhol ilyenek. Ilyenkor nem kell jobbról előzni.
- ha a kőhídnál, vagy a vasúti átjárónál, vagy egyéb helyen kéne letérni a kisutcákba, akkor végre nem az az abszurd helyzet van, hogy végig ki kell menni egészen a Ferihegyi reptérig, ott megfordulni bent a parkolóban és vissza, mindezt vagy 3 lámpán át - ami rendkívül időpazarló, környezetszennyező és forgalomnövelő.
- fordítva is, aki a Gyömrőiről megy be a városba, az nem tudja használni a gyorsforgalmit, Üllői utat meg se tudja normálisan közelíteni (csak ha buszsávon trollkodik)
- a Gyömrői állapota olyan, mintha szétbombázták volna, végre valahára rendbeteszik
Meg lehet ezt is csinálni úgy, mint ahogy az M5 bevezető van, ha nem is teljes hosszban, de szakaszosan mindenképpen jobb lesz mint ahogy most van.  :yes:
Kerékpárút sztem belefér a Gyömrői mentén, van ott bőven füves szakasz az út szélén ahova lehet terjeszkedni, de akár ha nem is, van 2x3 sáv + elválasztó korlát, van miből elcsípni szerintem. Ez is még mindig jobb mintha az autók közt mennének.

Értem, és valóban jó az elképzelés, amit leírtál.  Csak egy dolgot kell eldönteni:  valóban egy gyorsforgalmi útról beszélünk, ahol a két végpont között minimális felhajtást, vagy nullát engedünk, hiszen az átmenő forgalomnak épült, vagy a környező forgalmat is ráengedjük és a gyorsforgalmi jellege elveszik.   Jelen állás szerint a két végpont között a reggeli csúcsban nagyjából negyed óra alatt végig lehet csorogni.  Vajon megmarad-e ez az áteresztőképesség a teljes megnyitást követően is?  Nyilván vannak, akik az átmenőforgalomra szavaznak, mint pl. én is, és vannak, akik a megnyitást szorgalmazzák, mint pl. Te.  Meg kellene találni a mindkét oldalnak megfelelő elegyet.  No, meglátjuk mi lesz.  Az átépítés alatt keresek egy másik útvonalat, az már biztos.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12161
Re:Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #20876 Dátum: 2016.12.04 14:07:57 »
A gyorsforgalmin a monori rendőrség??  Azt hogyan??  Vagy csak ott értek utol? :D

Vecsés a monori yardra tartozik. mikor siófokon volt ezmegaz a ladával és lemeszeltek és nem jött be a kétrugós ajánlatom, feljelentettek, monor küldte az idézést... ;)
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

robi (Robi)

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9522
Re:Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #20877 Dátum: 2016.12.04 14:09:09 »
Értem, és valóban jó az elképzelés, amit leírtál.  Csak egy dolgot kell eldönteni:  valóban egy gyorsforgalmi útról beszélünk, ahol a két végpont között minimális felhajtást, vagy nullát engedünk, hiszen az átmenő forgalomnak épült, vagy a környező forgalmat is ráengedjük és a gyorsforgalmi jellege elveszik.   Jelen állás szerint a két végpont között a reggeli csúcsban nagyjából negyed óra alatt végig lehet csorogni.  Vajon megmarad-e ez az áteresztőképesség a teljes megnyitást követően is?  Nyilván vannak, akik az átmenőforgalomra szavaznak, mint pl. én is, és vannak, akik a megnyitást szorgalmazzák, mint pl. Te.  Meg kellene találni a mindkét oldalnak megfelelő elegyet.  No, meglátjuk mi lesz.  Az átépítés alatt keresek egy másik útvonalat, az már biztos.
Olvasd el a cikket, amit belinkeltem előbb e témában  ;)
Gyorsforgalmi útról beszélni, így Budapest területén belül, ahogyan leírtad, manapság irreális elvárás, tekintve hogy a körnék milyen ütemben fejlődik, és az autók darabszáma is csak növekszik. Az elvárásodat alagúttal vagy folytonos felüljáróval lehetne megvalósítani, de az nem a mai napok Magyarországa... a pontosság kedvéért, az út neve "Ferihegyi Repülőtérre vezető út", azt hogy "gyorsforgalmi" már rég kivették belőle.

Én inkább azt nem értem, hogy pl. a KÖKI magasságában mi értelme volt 50-re visszavenni a sebességlimitet, miközben amikor építették, egész jól fel is újitották az útszakaszt, sőt, az új fel/lehajtónak is tekintélyes gyorsító/lassító sávja van (a régi felhajtónak negyed ekkora volt, és akkor még 70 volt a limit).

« Utoljára szerkesztve: 2016.12.04 14:23:34 írta robi (Robi) »

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22266
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re:Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #20878 Dátum: 2016.12.04 14:58:28 »
Olvasd el a cikket, amit belinkeltem előbb e témában  ;)
Gyorsforgalmi útról beszélni, így Budapest területén belül, ahogyan leírtad, manapság irreális elvárás, tekintve hogy a körnék milyen ütemben fejlődik, és az autók darabszáma is csak növekszik. Az elvárásodat alagúttal vagy folytonos felüljáróval lehetne megvalósítani, de az nem a mai napok Magyarországa... a pontosság kedvéért, az út neve "Ferihegyi Repülőtérre vezető út", azt hogy "gyorsforgalmi" már rég kivették belőle.

Én inkább azt nem értem, hogy pl. a KÖKI magasságában mi értelme volt 50-re visszavenni a sebességlimitet, miközben amikor építették, egész jól fel is újitották az útszakaszt, sőt, az új fel/lehajtónak is tekintélyes gyorsító/lassító sávja van (a régi felhajtónak negyed ekkora volt, és akkor még 70 volt a limit).

Hát, igaz.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10701
Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #20879 Dátum: 2016.12.10 14:54:33 »
Beszakadt a jég alatta, hiába, idióták mindenütt vannak - és persze nagy kár ezért a Land Cruiser 200-asért.  :no:
1:02 környékén történik, ha valaki nem kíváncsi az elejére.
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61