Szia!
Nekem ez ment bele:
https://alkatreszek.hu/42872_febi_qPont úgy nézett ki mint a gyári, és annyi különbség volt, hogy még nem volt kitágulva a luk.
Amúgy csak 15mm-essel találkoztam. A pálca még a gyári cikkszámos volt, nem volt elkopva, nem lógott, még áttetsző sárga volt benne a zsír. Úgy sajnáltam, hogy szétbarmolódott a gumija, miután ráfogtam mellette a patentfogóval. (a belső imbusz megforgott az ellentartásnál).
A rugót én annyira nem nézegettem, a szerelő mondta, hogy nem törött. Hintáztattuk ketten felváltva, meg rugóztattuk, annak semmi hangja nem volt.
A hossztartó rúd néhány éve cserélve volt, előtte szemmel láthatóan mozgott előre hátra a kerék.
Ma reggel egyébként elindulás után 2-3km-ig semmi kopogás nem volt, vagy a hideg, vagy más, passz.
Bónuszként a jobb külső féltengelycsukló gumiharangján találtam egy 2cm-es vágást + friss zsírral teledobált ott mindent körbe, érdekes, hogy sehol máshol mégcsak hajszálrepedés sincs rajta. (2 héttel az után vettem észre, hogy átnézettem, és ezt nem említették).
Toyotánál megrendeltem a külső + belső csuklóra a gumiharangot + a két különböző zsírt. Abban vagyok még bizonytalan, hogy a külső csuklót próbáljam e megtartani, vagy cseréljem le. Már 6-7 éve hallani balra kanyarodás közben gyorsításkor ütemes tompa kopogást, akkor megvettem a csuklót és cserélni akartam, de nem tudtam megállapítani melyik oldal (próbáltam felvenni mikrofonnal mindkét kerék közelében, de nem igazán sikerült értekelhetőt felvenni). Ez is olyan, hogy hidegen a legrosszabb, kijövök a garázsből az első balkanyarban eléggé hallani. Mire elmentem Vácra a szerelőhöz, hogy hallgassa meg ő is, már megjavult... Többen is - talán ti is azt mondtátok, hogy elmegy az még egy darabig igazából nem is lett rosszabb azóta. Már tudom, hogy kell megnézni a csukló állapotát, de ahhoz le kell szedni a tengelyről is kiszedni a golyókat, hogy látszódjon a golyópályák állapota.