És ha azt vesszük alapul, hogy semmivel nem volt több a fejlesztés stb. költsége a Toyotának, hanem egyszerűen ők most máshova pozícionálták a kocsit, mert szerintük annyival több és jobb mint az elődje volt?? Végülis az tökmindegy hogy miért lett több 10%-al az ár, Misi magyarázata elfogadható. De természetesen az is hogy nekünk "vevőknek" -de inkább elődmodell tulajdonosoknak- érthetetlen hogy manapság, amikor az új mindig nagyobb, szebb, jobban felszerelt stb. miért jön ki a Toyota egy néhányak szerint szebb, talán tényleg jobb, de semmiképpen nem jobban felszerelt (sőt) kocsival, ennyivel drágábban, válság közepén. De az eddigi példák is azt mutatták hogy a TMH tudja mit csinál, gondolom ezt sem csak a térdükre ütve ötlötték ki, 2 sör között. Az viszont tény, hogy ha egy jelenleg is Avensis II birtokló egyén akar a III-ba beleülni, az minőségérzet és felszereltség alapján (magam nevében beszéljek inkább?) nem fog egy sol techből a mostani sol-ra váltani, mert a légzsákarzenál és elektromos kütyüáradat abban (is) megvolt, és az összhatás is némiképp feljebb pozícionálta a kocsit, mint a jelenlegi sol, amibe ha beleülök olyan mintha sima alapfelszereltség lenne. (képzelem milyen lehet a tényleges alap).