Hol és kitől vetted a gépet, és volt előtte átvizsgálás, ha szabad kérdezni? Mennyi km van a kocsiban és ellenőriztetted? Milyen eredetű a verda?
Ezért nehéz a vidéki Prius tulajok élete. Azért köszönöm a felajánlást. Hogy a navit frissítsem, ahhoz is Érdre kellett mennem egy nagyon kedves és segítőkész cartárshoz.
Semmi előjele nem volt, derült égből villámcsapás. Dec 14-én volt szervizben, olajcsere és "átvizsgálás", akkor nem találtak semmit, pedig jeleztem nekik a hűtővíz fogyását és a zörgést is. Olajcsere után csendesebb lett az autó és én meggyugodtam. Másnap mentünk ki Bréma közelébe, lenyomott a kocsi 2900 km-t nem kicsi autópályás tempóval és semmi probléma nem jött elő, csak a csörgés erősödött vissza.
2016 februárjában vettem a Fehér úton (kereskedő neve most nem jut az eszembe), elég gyors vétel volt, sürgős volt a csere és limitált a keretünk (tudom ez nem túl jó ómen). Akkor 195 ezer volt benne, bár szerintem 10-15 ezret visszatekerhettek. Holland autó, 2010-es évjárat, 184000-nél volt az utolsó szervizbejegyzése, egy évvel azelőttről. Tehát sok eltérés nem lehetett a valóshoz képest.
Rögtön a vétel után fékbetét és tárcsacsere (bár ez utóbbira a szerviz beszélt rá), olajcsere + szűrők. Nem sokkal ezután gyertyacsere és váltóolajcsere a saját megnyugtatásomra. Azóta csak a kötelező 15000-es szervizek és hibridteszt. Most 253000 van benne. Megjárta kétszer a balkánt úttalan utakon is és hőségben, Németországot is többször. Pont a megbízhatósága miatt vettük és most tessék....