Ok , köszi a választ. Nem érdekel a kék színezés, spontán a fényerő növelés miatt keresgéltem.Az tény , hogy gyengébben világít a lámpatest, mint bármelyik / H1, H4 ,H7 / 55w-os halogén fényszóró .Engem zavar, hogy a többi autómnak jobb fénye volt / még a 120-as Skodámnak is / Ha lenne olyan gyártó, aki sima fehérben gyártana 55w-os izzót, biztos emelne a Cori fényén.Ha nem találok, marad így. Tényleg nem ér 5000Ft-ot, két bizonytalan fényű ,élettartamú " tuning" izzó.
De kösz, még egyszer a véleményt.
Szívesen. Remélem, nem vetted magadra a talán kicsit erősebb hangnememet, nem Neked szólt, hanem ezeknek a gagyi izzóknak.
Az egész mondandóm lényege az akart leni, hogy tapasztalatom szerint az említett olcsó sima Hellával összehasonlítva lehet bármi ráírva a "tuning" izzó dobozára, hogy 55W, meg 100W, mivel ez kékítve van, nem fog Neked olyan homogénen világítani, mint a sima, és nem is lesz fényerő növekedés. Ha azonban lehetőséged nyílik kipróbálni egy ilyen izzót (tuning), tedd meg, hiszen az ember a saját tapasztalatában hisz a legerősebben.
Én anno a G Astránkba egy fajta ilyen tuning izzót vettem 2500Ft/db áron a
www.xenonizzo.hu oldalról. Most néztem, már nincs fent, de arany színű műanyag doboza volt, és nem színezett izzó, hanem xenon gázzal töltött "halogén". Na, az talán még úgy, ahogy jó volt, jó színe volt, nem vakult esőben sem, de annyival az sem volt jobb a simánál, mint, amennyivel drágábban adták.
Nagyon sokat jelenthet, ha a fényszóróbúrádat kicsit felpolírozod, már, amennyiben látszik rajta mattulás, opálos elszíneződés, homály. Illetve, helyesen be kell állítani, mondom, jól világít a piskóta lámpás Cori, szemben az facelift előttiekkel. Szerintem nem szükséges bele semmilyen speckós izzó.