A töltést én se értem, vagyis nincs garázsuk, szóval valahova csak be kell dugni a hosszabbítót - illetve ha ki is építettek hozzá egy töltőt, akkor megint a garázs hiánya a gond. De mondom, ezt itt a környékünkön tapasztaltam, lehet máshol jobb a helyzet.
Az elektromos autóknál pedig mindig az első 3 érv egyike arról szól, hogy hú bakker, micsoda gyorsulása van 100-ra, még a sportautókat is lehagyja, stb, stb. Mondjuk végig ilyen üzemmódban lámpától lámpáig gyorsulva 100 km-es hatótávjuk sem lesz, de persze erről hallgatnak.
Illetve ne felejtsük el az autók össztömegét az akksi miatt, ezekre nem tehetsz fel gagyi Linglong meg ki tudja milyen no name gumikat a sebességindex, és persze a terhelési index végett sem. 1 garnitúra gumi, ami ezeknél max 2 szezont megy el (persze erről is hallgatnak), pedig 500-600e Ft.
Most nyilván nem a Leaf és az Up! modellekre gondoltam.