üdv!
A Reinz és az Elring mindkettő vállalható! Lényegében tök egyforma az 1.6-os 4a-fe motorok szelepfedele, úgyhogy ez sem jelenthet problémát, ergo bármelyiket választhatod!
Ha egy tanácsot elfogadsz, én sokat szívtam ezzel a tömítéssel, rengetegszer levettem, mert időnként elkezdett szivárogni, s két fontos tanulságot vontam le!
1. A körbe tömítést nagyon alaposan bele kell illeszteni a helyére, főleg a sarkoknál, mert annyira el tud tartani, hogy hiába van lehúzva mind a négy csavar, szivárog az olaj.. Meg is vezetett a dolog, mert pont a gyújtáselosztó feletti sarokban talált ki az olaj és egyből az elosztó tengelytömítésére gyanakodtam, amit vettem is gyárit, de nem ott folyt!
A másik a jó minőségű motortömítő paszta, (pl Berner) használata, vékonyan körbe, még új tömítéshez is!
2. Rengeteget jelent, hogy ki legyenek cserélve a lefogató csavarok alátétei is, mivel itt más gumitömítésekkel próbálkozva időnként kitalált az olaj, mivel összeült a gumi.. kiette az olaj :S