Szerző Téma: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...  (Megtekintve 2680094 alkalommal)

0 Felhasználó és 4 vendég van a témában

favágó

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 653
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8310 Dátum: 2013.03.06 21:45:24 »


A motorcsere elég költséges. Legyen inkább valami egyszerűbb megoldása!!!!! :angel:
Szorítunk neked!
Köszi.  :)
“A tétlenség rozsdája többet árt, mint a munka általi kopás”

bsh

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 254
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8311 Dátum: 2013.03.07 09:59:19 »
szellőző motrom elkezdett ciceregni (a brummogás ugye alap). belekerülhetett valami falevél, vagy csapágy/szénkefe/ilyesmi? nehéz kibontani? (lehet ha megnézném hamarabb tudnám a választ, csak lusta vagyok :D )

bsh

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 254
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8312 Dátum: 2013.03.07 10:50:49 »
sőt, akár meg is csináltam. egy marék falevél meg egy műanyag fólia darab volt benne.

favágó

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 653
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8313 Dátum: 2013.03.07 11:10:19 »
Megvan a csattogás oka. Az egyes hajtókar csapágy xarráment.   :cry:  De ami még rosszabb, hogy volt már mókolva. Valami utángyártott volt benne amin sem betű, sem szám nincs, és vastagabb mint a többi. Persze az egyesnél a főtengely is vékonyabb, úgy néz ki h. kopás miatt, mert jól látszik a válasodás.   :no: Most várom az árakat főt. csíszolás és csapágy ügyben.  A szerelő megemlitette a motorcserét is mint megoldás.   :no: 
“A tétlenség rozsdája többet árt, mint a munka általi kopás”

favágó

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 653
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8314 Dátum: 2013.03.07 11:28:41 »
Hol tudnék informálódni hajtókar csapágy árakban  ?   :helpsmilie:
“A tétlenség rozsdája többet árt, mint a munka általi kopás”

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8315 Dátum: 2013.03.07 11:47:25 »
Együttérzek veled, tudom milyen érzés.. :(
Az a baj, hogy hiába, csak az egyes hengernél van, a helyén nem lehet megoldani, ki kell venni a főtengelyt, vele együtt a motort is...  :wacko:

Itt telefonon nyugodtan kérdezhetsz árakat:

Fortuna Bt.

favágó

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 653
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8316 Dátum: 2013.03.07 12:01:54 »
Megjöttek az első árajánlatok. Úgy néz ki h. a helyi Szakál metál lessz a partner, mert elég elfogadható árakat mondtak.
Hajtókar csapágy+gyűrűk (mert ez alkalomból nem kéne kihagynom)+hengerfej tömítés össz. 125 euro.  :hmmmm:  Egy másik beszrező ugyanezen anyagokra 480 euro-t mondott.
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.07 12:06:46 írta favágó »
“A tétlenség rozsdája többet árt, mint a munka általi kopás”

veres2

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 405
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8317 Dátum: 2013.03.07 18:52:07 »
Megjöttek az első árajánlatok. Úgy néz ki h. a helyi Szakál metál lessz a partner, mert elég elfogadható árakat mondtak.
Hajtókar csapágy+gyűrűk (mert ez alkalomból nem kéne kihagynom)+hengerfej tömítés össz. 125 euro.  :hmmmm:  Egy másik beszrező ugyanezen anyagokra 480 euro-t mondott.
A Szakállmetál jó korrektek az áraik,és amúgy más nem nagyon foglalkozik fő,és hajtókarcsapágyakkal.Tömités ne legyen Ajusa,volt már több embernek gondja vele a fórumon.Az Elring-el jók a tapasztalatok.Irja hogy kell hozzá,hengerfej csavarkészlet,de ezt rád bizzuk,mert itt a fórumon nem tudtunk megegyezni hogy szükséges e.Én cseréltem,valaki nem.Ha van rá pénzed lehet hogy jó lenne ellenőriztetni a hengerfejet,és szelepszárszimeringet cserélni,szelephézagot állítani,ha szükséges.

favágó

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 653
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8318 Dátum: 2013.03.07 20:57:35 »
Újabb gond! A főtengely kétszer volt már csíszolva, és az egyes hajtókar (ami megment) kb 1 mm-el vékonyabb a többinél. Úgy néz ki, hogy nem adja ki az R3 csíszolást.  :cry:
“A tétlenség rozsdája többet árt, mint a munka általi kopás”

Szabolcs

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 686
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8319 Dátum: 2013.03.07 21:38:21 »
Sziasztok.
Kék füst, olajfogyi(most kezdem mérni a mennyiséget) talán a 99 paci sem érződik ezt nem tudom biztosan.
Ezek a tünetek. Mindenképpen csak a gyürüzés segíthet? Azt sem értem hogy nemrég vettem kb 5000 km-t mentem vele azóta akkor még nem füstölt kéken meg pláne nem. Nem gyilkolom vigyázok rá. Mitől lehet és mibe fáj egy gyűrűzés?  :wacko:

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8320 Dátum: 2013.03.07 22:37:59 »
A Toyota motorjai nem hidrotőkések.
Kivétel, amelyik igen  ;) ... De ezt írtam már  :hug:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8321 Dátum: 2013.03.07 22:40:56 »
'88-'92 között gyártott típus. Az enyém '90-es évjáratú.  TCCS/AFS, TDCL  rendszer, mond-e ez valamit?
A lényeg, hogy 3S-FE motor.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8322 Dátum: 2013.03.07 22:58:35 »
Nagy gond van az öreg lánnyal. Tegnap óta hirtelen gázadásra (2000 fordulat felett), valami kopog a motorban.  :no:  Általában alacsony motor fordulatszámon járok, de a tegnap kicsit felpörgettem 5000 fele, hadd lám hogyan viselkedik a motor. De meglepetésemre azt észleltem h. 5000 fordulat fölött mindtha kezdene elfogyni az erő, elmaradt a lendületes továbbpörgés. Utána megmaradt egy diszkrét kalapálás.  :wacko:  Most voltam a szerelő havernél egy pár perc erejéig(sajnos nem volt rám több ideje). Levettük a szelepház fedelet de a sok olajkokszon kívűl nem láttunk más rendellenességet. Csütörtökre vagyok programálva, addig itthon találgatom az esetleges hibákat. Gyertyák nem kormosak, olajosak,motor nem füstöl. Mi lehet a gond, mire tippeltek?  :helpsmilie: Lassú gázadásra nem jön elö a kopogás.
Ne legyen igazam, de ez, a leírásod alapján, komoly mechanikai hibának hangzik  ::) ... Szerintem csapágy: hajtókar, esetleg főtengely... Annak van ilyen jellegzetes, a motor mélyéből jövő, kalapáló hangja, ami aztán nem is tűnik el  :wacko: ... De, mondom, ne legyen igazam  :helpsmilie:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8323 Dátum: 2013.03.07 23:15:26 »
Újabb gond! A főtengely kétszer volt már csíszolva, és az egyes hajtókar (ami megment) kb 1 mm-el vékonyabb a többinél. Úgy néz ki, hogy nem adja ki az R3 csíszolást.  :cry:

Egy ötlet: vegyél egy komplett motort, úgy olcsóbban jössz ki talán és pakold át a főtengelyt, új csapágyakkal. Lényeg, hogy még gyári méretű legyen a főtengely benne. Szerintem találsz ilyet, mert talán a Carina E 3S-FE blokkja is megegyezik vele.
Ha olyan jó állapotú motort találsz, pattintsátok bele kompletten!
Hidd el, feneketlen kúttá tud válni a motorfelújitás, sokkal drágábban jössz ki, ha mindenből újat vásárolsz és a régi blokkot újittatod fel..  :otlet:

---

Sziasztok.
Kék füst, olajfogyi(most kezdem mérni a mennyiséget) talán a 99 paci sem érződik ezt nem tudom biztosan.
Ezek a tünetek. Mindenképpen csak a gyürüzés segíthet? Azt sem értem hogy nemrég vettem kb 5000 km-t mentem vele azóta akkor még nem füstölt kéken meg pláne nem. Nem gyilkolom vigyázok rá. Mitől lehet és mibe fáj egy gyűrűzés?  :wacko:
üdv!
Olajat cseréltél azóta? Lehet olajevős volt és adalékot tettek bele! Ha még nem feccöltél bele sok pénzt nem késő visszavinni és reklamálni, ugyanis a magánszemélyt is jótállás kötelezi vagy fél évig asszem..

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8324 Dátum: 2013.03.07 23:45:50 »
Megvan a csattogás oka. Az egyes hajtókar csapágy xarráment.   :cry:  De ami még rosszabb, hogy volt már mókolva. Valami utángyártott volt benne amin sem betű, sem szám nincs, és vastagabb mint a többi. Persze az egyesnél a főtengely is vékonyabb, úgy néz ki h. kopás miatt, mert jól látszik a válasodás.   :no: Most várom az árakat főt. csíszolás és csapágy ügyben.  A szerelő megemlitette a motorcserét is mint megoldás.   :no:
Na, bakker  :cry: ...

Ha már taknyolták, és minden alaposan meg van kopva, lehet, hogy egyszerűbb lenne szerezni egy másik motort!
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.07 23:57:56 írta Palaczk »
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )