Újabb gond! A főtengely kétszer volt már csíszolva, és az egyes hajtókar (ami megment) kb 1 mm-el vékonyabb a többinél. Úgy néz ki, hogy nem adja ki az R3 csíszolást.
Egy ötlet: vegyél egy komplett motort, úgy olcsóbban jössz ki talán és pakold át a főtengelyt, új csapágyakkal. Lényeg, hogy még gyári méretű legyen a főtengely benne. Szerintem találsz ilyet, mert talán a Carina E 3S-FE blokkja is megegyezik vele.
Ha olyan jó állapotú motort találsz, pattintsátok bele kompletten!
Hidd el,
feneketlen kúttá tud válni a motorfelújitás, sokkal drágábban jössz ki, ha mindenből újat vásárolsz és a régi blokkot újittatod fel..
---
Sziasztok.
Kék füst, olajfogyi(most kezdem mérni a mennyiséget) talán a 99 paci sem érződik ezt nem tudom biztosan.
Ezek a tünetek. Mindenképpen csak a gyürüzés segíthet? Azt sem értem hogy nemrég vettem kb 5000 km-t mentem vele azóta akkor még nem füstölt kéken meg pláne nem. Nem gyilkolom vigyázok rá. Mitől lehet és mibe fáj egy gyűrűzés?
üdv!
Olajat cseréltél azóta? Lehet olajevős volt és adalékot tettek bele!
Ha még nem feccöltél bele sok pénzt nem késő visszavinni és reklamálni, ugyanis a magánszemélyt is jótállás kötelezi vagy fél évig asszem..