Szerző Téma: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...  (Megtekintve 2680092 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

Dementhun

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 7
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8070 Dátum: 2012.12.23 15:35:20 »
Sziasztok!
Carina E '97 1.6 WGN LXI. A 4-es henger nem megy. Gyertya cserét követően sem. Kivéve a gyertyát, szikrázik, így valószínűleg mind a kábel, mind a gyertya jó. Járó motornál a 4-es hengerről levéve a kábelt a motorhang nem változik meg. Fék spré nem okozott változást. Tudnátok tippeket adni mi lehet a gond?
Jó lenne nem vagyonokat rákölteni...
Köszönettel,
Anti

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3630
  • a versenyző
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8071 Dátum: 2012.12.23 15:36:54 »
Sziasztok!
Carina E '97 1.6 WGN LXI. A 4-es henger nem megy. Gyertya cserét követően sem. Kivéve a gyertyát, szikrázik, így valószínűleg mind a kábel, mind a gyertya jó. Járó motornál a 4-es hengerről levéve a kábelt a motorhang nem változik meg. Fék spré nem okozott változást. Tudnátok tippeket adni mi lehet a gond?
Jó lenne nem vagyonokat rákölteni...
Köszönettel,
Anti
Szia! Szerintem az injektor a ludas...
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10267
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8072 Dátum: 2012.12.23 15:45:25 »
Sziasztok!
Carina E '97 1.6 WGN LXI. A 4-es henger nem megy. Gyertya cserét követően sem. Kivéve a gyertyát, szikrázik, így valószínűleg mind a kábel, mind a gyertya jó. Járó motornál a 4-es hengerről levéve a kábelt a motorhang nem változik meg. Fék spré nem okozott változást. Tudnátok tippeket adni mi lehet a gond?
Jó lenne nem vagyonokat rákölteni...
Köszönettel,
Anti
Szia!
Igaza lesz valószínűleg FUBÁ-nak, angol kiadású, Bosch injektoros a géped? Érdemes lehet kicserélni Denso-ra az injektorokat, de akkor mind a 4-et kell. Itt a múltkor volt már rá példa, és a garnitúra ára kevesebb, mint egy bontott Bosch-é! Kérdezd meg esetleg b.c.-t (beépítés) és Zé Balázst (alkatrész)!

Dementhun

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 7
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8073 Dátum: 2012.12.23 16:09:42 »
Nagyon köszönöm a gyors segítséget, Balázsnak írtam, utána meglátjuk, hogyan tovább.
Anti

b.c.

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2870
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8074 Dátum: 2012.12.23 20:26:06 »
Álljon meg a menet! A kombi carina nagy eséllyel szintén szegénykeverékes. Ha jól látom angol! Ha jól emlékszem kék színkódú bosch van benne! Fontos hogy a szegénykeverékesek injektora kerüljön bele,  ha olyan a moci.

Zsolt68

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 444
  • '96 1.6 Carina 4ajtó 99LE
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8075 Dátum: 2012.12.23 20:34:22 »
Sziasztok!
Carina E '97 1.6 WGN LXI. A 4-es henger nem megy. Gyertya cserét követően sem. Kivéve a gyertyát, szikrázik, így valószínűleg mind a kábel, mind a gyertya jó. Járó motornál a 4-es hengerről levéve a kábelt a motorhang nem változik meg. Fék spré nem okozott változást. Tudnátok tippeket adni mi lehet a gond?
Jó lenne nem vagyonokat rákölteni...
Köszönettel,
Anti
Én úgy szűrtem ki az rossz injektort, hogy lehúzgáltam a csatikat, mint amikor a rossz gyertyát keressük. Aztán átraktam egy másik hengerhez. Ha átment a hibajelenség, meg volt a bibi. Én is Densora cseréltem volna ha okosabb lettem volna, csak senki nem javasolta. Csöndes volt akkoriban a fórum.
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.23 20:35:57 írta Zsolt68 »
A következő is Toyota lesz.

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10267
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8076 Dátum: 2012.12.23 20:37:17 »
Álljon meg a menet! A kombi carina nagy eséllyel szintén szegénykeverékes. Ha jól látom angol! Ha jól emlékszem kék színkódú bosch van benne! Fontos hogy a szegénykeverékesek injektora kerüljön bele,  ha olyan a moci.
Kellene egy értékelhető kép a motorról.

b.c.

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2870
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8077 Dátum: 2012.12.24 11:35:21 »
Én úgy szűrtem ki az rossz injektort, hogy lehúzgáltam a csatikat, mint amikor a rossz gyertyát keressük. Aztán átraktam egy másik hengerhez. Ha átment a hibajelenség, meg volt a bibi. Én is Densora cseréltem volna ha okosabb lettem volna, csak senki nem javasolta. Csöndes volt akkoriban a fórum.
ez itt nem biztos, hogy működik. A szegénykeverékes motor hengerenkénti befecskendezésű! A hagyományos szimultán rendszerű. Ez utóbbival megteheted hogy másik injektorra dugod a csatot, de a szegénykeverékes lehet hogy igényli, hogy a szelepnyitáskor fecskendezzen be. Ergo nem boztos, hogy ide jó ez a vizsgálat, mert ha belegondolsz a jó szegénykeverékes motornál is hibás működést okoz, míg a hagyományos úgy is működőképes marad. Ezért mondom, miellőt tanácsokat adtok, hogy első az azonosítás nem győzöm eleget hangsúlyozni. Nehogy valakinek kára legyen jó ötletekből és a jó szándékból!

Mazso-m

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 113
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8078 Dátum: 2012.12.24 12:18:21 »
Sziasztok!

Először is Boldog Karácsonyt mindenkinek!

Amiben segítségre lenne szükségem az a következő:
Valószínűleg kuplung cserés lesz nemsokára a kocsi, és érdeklődnék hogy milyet érdemes bele tenni és kb mennyi az ára?
Én Luk-ra gondoltam vagy Sachs-ra, melyik jobb?

Köszönöm előre is a segítséget.

Üdv mindenkinek

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10267
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8079 Dátum: 2012.12.24 12:19:28 »
ez itt nem biztos, hogy működik. A szegénykeverékes motor hengerenkénti befecskendezésű! ...
Ezt értem. De ha hengerenként elkezdik lehúzni-visszadugni az injektorok csatlakozóit, akkor ahol nincs változás, az nem megy. Tévedek?
Szerintem Zsolt68 az injektort tette át, de lehet, hogy félreértettem  :hmmmm:

veres2

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 405
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8080 Dátum: 2012.12.24 14:00:32 »
Sziasztok!

Először is Boldog Karácsonyt mindenkinek!

Amiben segítségre lenne szükségem az a következő:
Valószínűleg kuplung cserés lesz nemsokára a kocsi, és érdeklődnék hogy milyet érdemes bele tenni és kb mennyi az ára?
Én Luk-ra gondoltam vagy Sachs-ra, melyik jobb?

Köszönöm előre is a segítséget.
Én a Bárdinál szoktam vásárolni,ott ami elérhető,és jó minőség:
Aisin-Asco(Made in Japan)48500.kedvezményemmel,31100
Nipparts(Koreai,de nagyon jó)40900.kedv.26200
Egyébként a Luk,és a Sachs is prémium minőség.Egy jó tanács.Mielőtt átveszed a boltban nézd meg mi van a dobozban.Mitsuhoz vettem kuplung szettet,és az Aisin dobozban Valeo tárcsa és szerkezet volt,japán csapággyal.Hollandiában gyártják,és gyári beszerelésű a Valeo,adja hozzá a nevét,az Aisin,de a Valeo szar.A végül megvett QH szettben,pl elég jó minőségű amerikai,AP kuplung volt.A corollámhoz vett Aisin viszont eredeti japán.Ez a gyári beszerelésű alkatrésze is mert a corolla nem volt megbontva előtte,tuti.Az a baj hogy a neves gyártók,is többfelé gyártatják a termékeiket!

Bundi

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 376
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8081 Dátum: 2012.12.24 14:05:56 »
Sziasztok!

Ebben a hidegben bemelexik a motor,  főként állóhelyzetben vagy városban. Az alapjárat is lemegy szép lassan 800 körülre. De tegnap azt vettem észre, hogy országúton kb 30 km-után, (lassan haladtam) még mindíg csak 1/4-nél van a hőmérő és az alapjárat is 1000. Talán a termosztát? Szerintetek?
A Toyota az autók Hondája.
(Carina e 2.0 GLI)

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10267
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8082 Dátum: 2012.12.24 14:24:48 »
Sziasztok!

Ebben a hidegben bemelexik a motor,  főként állóhelyzetben vagy városban. Az alapjárat is lemegy szép lassan 800 körülre. De tegnap azt vettem észre, hogy országúton kb 30 km-után, (lassan haladtam) még mindíg csak 1/4-nél van a hőmérő és az alapjárat is 1000. Talán a termosztát? Szerintetek?
Szerintem 99,9%, hogy az. Nálam ugyanez volt, amikor tönkrement.
Ha esetleg cserélsz, akkor ne QH-t vegyél, és figyelj, hogy hol álljon rajta a kis szelep. A termosztátfedél alá jó kevés pasztát tenni, akkor is, ha tömítés van a termosztáton (és van). Nekem most Wahler van benne, és jó még, hála Istennek.

veres2

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 405
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8083 Dátum: 2012.12.24 14:33:12 »
Sziasztok!

Ebben a hidegben bemelexik a motor,  főként állóhelyzetben vagy városban. Az alapjárat is lemegy szép lassan 800 körülre. De tegnap azt vettem észre, hogy országúton kb 30 km-után, (lassan haladtam) még mindíg csak 1/4-nél van a hőmérő és az alapjárat is 1000. Talán a termosztát? Szerintetek?
Nagyon gyanús,hogy az lesz!Mindenféle hűtőtakarás felesleges!Egy-két perc járatás,és kb 5 km,és üzemi hőfokon kell lennie,bármilyen hideg van,és bármilyen tempóval is közlekedsz.És vétel,szerelés úgy legyen ahogy vd1234,ajánlotta.A paszta tényleg kell az új tömités alá is, mert anélkül szivárogni fog!

veres2

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 405
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8084 Dátum: 2012.12.24 14:41:59 »
Bocs az előbb rosszul küldtem el!Én a Bárdinál szoktam vásárolni,ott ezek elérhetőek,jó minőségben:
Aisin-Asco(Made in Japan)48500.kedvezményemmel,31100
Nipparts(Koreai,de nagyon jó)40900.kedv.26200
Egyébként a Luk,és a Sachs is prémium minőség.Egy jó tanács.Mielőtt átveszed a boltban nézd meg mi van a dobozban.Mitsuhoz vettem kuplung szettet,és az Aisin dobozban Valeo tárcsa és szerkezet volt,japán csapággyal.Hollandiában gyártják,és gyári beszerelésű a Valeo,adja hozzá a nevét,az Aisin,de a Valeo szar.A végül megvett QH szettben,pl elég jó minőségű amerikai,AP kuplung volt.A corollámhoz vett Aisin viszont eredeti japán.Ez a gyári beszerelésű alkatrésze is mert a corolla nem volt megbontva előtte,tuti.Az a baj hogy a neves gyártók,is többfelé gyártatják a termékeiket!