A lényeg viszont, hogy beraktam a csavart, és a jelek szerint jó is lett, hála Istennek!
De nem egyszerű, ha benne van az alsó tartó. Pont útban van.
Ráadásul amit kaptam csavart, az kb. 7 mm-rel (!) hosszabb volt, mint ami szükséges lenne, pedig a rövidebbet kértem (43mm). Mivel nem tudtam pontosan mérni, ezért csak 3 mm-t mertem levágni belőle. A perem is nagyon széles volt a szereléshez, abból is le kellett vennem. Nyomatékkulccsal reménytelen hozzáférni, és mivel villáskulcsos nyomatékkulcsom nincsen, ezért sima villáskulccsal meghúztam, amennyire tudtam.
Most egyelőre úgy tűnik, a kuplung nem annyira üt, de ezt lehet, hogy csak beleképzelem. Majd figyelem.
Az olajnyomás lámpa megint elég sokára aludt el. Egy percet sem járt, mikor leállítottam. Mire végeztem a szereléssel, elég jól kihűlt minden. Na ekkor már pillanatok alatt elaludt