Érdekes, hogy nekem is relatív fájdalomküszöböm van. Dízelben nekem az 5 fölötti fogyi a fogszívós. Most a kis OFF benzinessel 6-7 között járok. Ha hajtok, 6,8 körül, de pl a legutóbbi tankolás 5,9 volt (ilyenkor volt két és fél óra a Szeged-Pécs) De pl egy 3 literes benzinesnél büszke voltam, mikor (fedkomp szerint) 9 liter körüli átlaggal tettem meg 600 km-t. (város-országút)
OK, egy háromliteres az nyilván más kategória. De ebben a "zöm" 1.4...2.0 sávban nekem abszolút mércém van - miért is lenne relatív, miért nézném el a benzinesnek a nagyobb fogyasztást? Pont ez a bajom velük. Dehát persze nincs mit tenni, ez van, ezt kell szeretni. Szerencsére azért
benzines viszonylatban az Ave és a Camry is eléggé kisétkű. De azért mikor mentünk nagybátyámék 2005-ös 1.9-es TDI Passatjával az autópályán, nyáron, klímával, három ember plusz csomagok ahová csak fért, és tempomattal 150-nél 6.1...6.3 közötti értékeket írogatott ki, akkor bizony rámjött a sírhatnék
...
Tényleg csak azért mentem bele ebbe a használt benzines Avensis-dologba, mert csak évi 14-15 ezer kerül a kocsiba. Ha teszem azt 25 ezret mennénk, akkor tutira keresztülverekedtem volna helyette az új 1.4-es dízel Corollát (E15).