nekem is simán téved ennyit a fedcomp. egészen szimplán csak xar, ne foglalkozz vele. a benzinlámpa pontos, ha kivillan, mindig 38 liter megy bele
én a normafától lefele szoktam használni budapesten a B fokozatot, frankón le lehet vele jönni fékezés nélkül
Hát, én elsőre mikor tankoltam, 100km volt hátra a hatótáv számoló szerint, akkor volt 39 liter, ami belement, de szó szerint csurig sikerült.
2. ra 38km-et írt ki, akkor 40 liter ment bele csurig.
Szóval egész jól számol a gép ebből a szempontból.
Majd még tesztelem a B-t. De rózsadomb tetejéről lefelé Kapy úton nem éreztem, hogy bármit is fogott volna. Simán felment 60 fölé többször is.
A tempomatot végre sikerült.
A lényeg, hogy csak 1szer lehet beállítani a módot, mikor bekapcsolom a tempomat gombot, akkor kell előre tolni 2 másodpercig.
Ha utána módot akarok váltani, akkor ki kell kapcsolni gombbal és újra. Furi.
Sikerült szerezni fésznek hála 1 csomagtér tálcát ingyé. Azóta minden a helyén van hátul.
Motor előmelegítővel van valakinek tapasztalata?
Defa-ból ilyen kontakt fűtés az ami a Priusokhoz való?
Csak hova teszik a 230V-os csatit? Nem szeretném, ha elrondítanák a szép lököst.
Fáj, mikor hidegen indulva fülre 2500-al pörgeti a benzinmotort szerintem a semmiért, mert tele az akksi, lejtőn lefelé megyek, pici gázzal.
Előmelegítővel csak nem csinálná ezt ugye?