Szerző Téma: Avensis hibák (nincsenek:)  (Megtekintve 3765120 alkalommal)

0 Felhasználó és 10 vendég van a témában

Izso

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1224
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13305 Dátum: 2017.05.24 09:30:16 »
P1310 hiba esetén a gyújtáshibát a ketteshengerre írta a computer, ezért csak azt cseréltem ki, bár a neten ez a hibakód már a hármast írja,
szóval a kettesből kivett meg belekerült a hármasba, csak, hogy a kaki jól meglegyen keverve a kaki :)
Esetleg befecskendező nem okozhat ilyen problémát?
A hibás trafót úgy keresheted meg, hogy járó motornál egyesével lehúzod a csatlakozót  a trafóról. (Mindig csak 1-t!) A jó trafónál teljesen összeomlik az alapjárat. Ilyenkor a csatlakozót visszadugod, és újra indítod a motort. Amikor a hibás trafóról húzod le, akkor csak egy kicsit lesz rosszabb az alapjáratod. Sajnos volt olyan esetem is, amikor 2 trafó rosszalkodott. Az egyik rossz volt, a másik rosszabb... Na, az már felért egy IQ-teszttel. :wacko:

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13306 Dátum: 2017.05.24 09:46:42 »
Mindet kicserélted? :eek:
Neked mennyi trafót evett meg a kocsi? És persze érdekes lenne az is, hogy milyen márkákat preferáltál?

Kika1

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1307
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13307 Dátum: 2017.05.24 10:56:14 »
Cseréld a gyertyát is,mert a trafót rend szerint vagy a rossz gyertya,vagy a szelepfedél tömítésnél átszivárgó és a gyertyánál összegyűlő motorolaj szokta hazavágni. Persze nem 100%-ig minden esetben,de nagyrészt.

farkaszo

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 125
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13308 Dátum: 2017.05.24 14:55:08 »
Sziasztok!

Körülbelül egy hete írtam, nem működnek a távirányítóim a kocsihoz.

Sikerült megcsinálni, csak újra be kellett tanítani. Találtam egy szakit aki megcsinálta.

Viszont, hogy miért felejtette el egyik napról a másikra, az passz!

Lényeg, hogy most hibátlanul működik.  :clap:

Fox11

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 296
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13309 Dátum: 2017.05.24 18:42:37 »
Sziasztok!

Körülbelül egy hete írtam, nem működnek a távirányítóim a kocsihoz.

Sikerült megcsinálni, csak újra be kellett tanítani. Találtam egy szakit aki megcsinálta.

Viszont, hogy miért felejtette el egyik napról a másikra, az passz!

Lényeg, hogy most hibátlanul működik.  :clap:

Szia! Hogyan kell betanítani? Megkérdezted? Engem érdekelne,sosem lehet tudni,hogy mikor járok így. :)

Izso

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1224
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13310 Dátum: 2017.05.25 00:07:26 »
Neked mennyi trafót evett meg a kocsi? És persze érdekes lenne az is, hogy milyen márkákat preferáltál?
Az occsót. ;)
Szvsz 3-4 cég ugyanannál a kínai cégnél csináltatja a trafóját, aztán rányomják (vagy még azt sem...) a lógójukat.
A gyári trafók elég sokáig bírták. 250-300e km-ig. Az utángyártottak futamideje nem mutatott szoros összefüggést az árukkal. Vagy 10 trafót fogyasztottam el a 625e km alatt. Még most is találok itt-ott 1-1 trafót a garázsban. Amelyik még nem halt meg teljesen, azt félre tettem, hátha rászorulok még egyszer. (Lehet, majd beteszem a mazdába :D ) A nejem ettől van ki: minden  :shit: -t képes vagyok eltenni, mert egyszercsakjóleszvalamire...
Erről jut eszembe: van egy gyári klímakompresszorom. Ízé-porrá szétszedtük, majd a szomszéd bácsi összerakta, csak elhagytam belőle egy szimmeringet, meg nincs kuplungja. Az első kompresszor problémámnál ugyanis én is voltam olyan hülye, és újat vettem. De mivel a szétszedésnél rájöttünk az okosságra, másodszor már csak az ebayes kuplungot cseréltük. (Ja! belül semmi féle kopás nyomát nem lehetett látni, tehát nem a megszorulás miatt tört el/meg a kuplungja.

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13311 Dátum: 2017.05.25 08:13:22 »
Az occsót. ;)
Szvsz 3-4 cég ugyanannál a kínai cégnél csináltatja a trafóját, aztán rányomják (vagy még azt sem...) a lógójukat.
A gyári trafók elég sokáig bírták. 250-300e km-ig. Az utángyártottak futamideje nem mutatott szoros összefüggést az árukkal. Vagy 10 trafót fogyasztottam el a 625e km alatt. Még most is találok itt-ott 1-1 trafót a garázsban. Amelyik még nem halt meg teljesen, azt félre tettem, hátha rászorulok még egyszer. (Lehet, majd beteszem a mazdába :D ) A nejem ettől van ki: minden  :shit: -t képes vagyok eltenni, mert egyszercsakjóleszvalamire...
Erről jut eszembe: van egy gyári klímakompresszorom. Ízé-porrá szétszedtük, majd a szomszéd bácsi összerakta, csak elhagytam belőle egy szimmeringet, meg nincs kuplungja. Az első kompresszor problémámnál ugyanis én is voltam olyan hülye, és újat vettem. De mivel a szétszedésnél rájöttünk az okosságra, másodszor már csak az ebayes kuplungot cseréltük. (Ja! belül semmi féle kopás nyomát nem lehetett látni, tehát nem a megszorulás miatt tört el/meg a kuplungja.
Bakker, kéne írnod egy T25 lexikont. :D
Ebay-es linket eltettem, hátha jól jön még valamikor.

OFF:
Beleültem egy Mazda6 Revolution-be múlt héten.  :wub: Komoly megpróbáltatás volt vásárlás nélkül kijönni a szalonból.
« Utoljára szerkesztve: 2017.05.25 08:17:30 írta Silent »

komaromiferi

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 11
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13312 Dátum: 2017.05.25 20:37:43 »
Sziasztok, visszavittem a csodàt, mondtam, hogy 1500-2000 kozöt ilyen kereplős a hangja vàrosban ès nagyobb gàzadàsra füstöl. A harmadik szenzor csere utàn is füstölt szóval azutànis visszavittem. Most egrt takarítottak ès elvileg nagyobb koromdarabok voltak benne. Aztmondta a szervíz, hogy mentek vele egy utat gèpre kötve. Menet közben az elejèn telítődött a dpf aztàn regeneràlàs nèlkül ürűlt. Most ujra aztmondtàk próbàljam lehet csak az egr miatt füstölt. Aki vezette nem làtta, hogy füstöl. Bàr ènsem làttam mindig csak a mögöttem jövő.
Ja ès az autó jól megy, nem ràngat nem torpan. Nem eszik sokat4,7-5,6 ig eszik ès csakis kint hasznàlom, vàrosban amíg elindulok meg hazaèrek pàr km. De mègis füstöl :(

Esetleg valami ötlet amit megkellene nèzetnem?
1ad-ftv a motokód azthiszem 2014 es facelift 2.0 d4d

Előre is köszönöm!
« Utoljára szerkesztve: 2017.05.25 20:40:22 írta komaromiferi »

Izso

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1224
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13313 Dátum: 2017.05.25 21:25:23 »
Sziasztok, visszavittem a csodàt, mondtam, hogy 1500-2000 kozöt ilyen kereplős a hangja vàrosban ès nagyobb gàzadàsra füstöl. A harmadik szenzor csere utàn is füstölt szóval azutànis visszavittem. Most egrt takarítottak ès elvileg nagyobb koromdarabok voltak benne. Aztmondta a szervíz, hogy mentek vele egy utat gèpre kötve. Menet közben az elejèn telítődött a dpf aztàn regeneràlàs nèlkül ürűlt. Most ujra aztmondtàk próbàljam lehet csak az egr miatt füstölt. Aki vezette nem làtta, hogy füstöl. Bàr ènsem làttam mindig csak a mögöttem jövő.
Ja ès az autó jól megy, nem ràngat nem torpan. Nem eszik sokat4,7-5,6 ig eszik ès csakis kint hasznàlom, vàrosban amíg elindulok meg hazaèrek pàr km. De mègis füstöl :(

Esetleg valami ötlet amit megkellene nèzetnem?
1ad-ftv a motokód azthiszem 2014 es facelift 2.0 d4d

Előre is köszönöm!
Mondd meg nekik, hogy cseréljék ki a részecskeszűrőt, vagy vegyék vissza az autót!

Izso

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1224
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13314 Dátum: 2017.05.25 21:33:39 »
Bakker, kéne írnod egy T25 lexikont. :D
Ebay-es linket eltettem, hátha jól jön még valamikor.

OFF:
Beleültem egy Mazda6 Revolution-be múlt héten.  :wub: Komoly megpróbáltatás volt vásárlás nélkül kijönni a szalonból.
:nono: Nem szabad új autóba ülni!  :nono:
Elcsavarhatja a fejed :tt1:, és esztelen vásárlásra sarkall.

komaromiferi

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 11
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13315 Dátum: 2017.05.25 22:00:52 »
Köszönöm Izso!

Ne kövezzetek meg ennyire nem értek hozzá, sosem volt még dpf es autóm. De ha motorikusan akkor minden oké, ahogy a cég allítja, akkor gyorsításkor kormolhat a részecskeszürő miatt?

Izso

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1224
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13316 Dátum: 2017.05.25 23:05:24 »
Köszönöm Izso!

Ne kövezzetek meg ennyire nem értek hozzá, sosem volt még dpf es autóm. De ha motorikusan akkor minden oké, ahogy a cég allítja, akkor gyorsításkor kormolhat a részecskeszürő miatt?
Nekem is csak egyszer volt... (De ezt inkább hagyjuk... :cry:)
Attól, hogy füstöl, még lehet jó a motor. Pusztán az a probléma, hogy nem úgy adták oda neked - némi pénzért -, hogy itt ez a jó kis autó, csak pár hónap múlva fél milláért majd még venni kell bele egy részecskeszűrőt. Ez azért nem egy kikotyogósodott kutyacsont. :no: Ezt a problémát az autó hibái között fel kellett volna tünteti!
Amikor én eladtam azt az olajkályhát, elmondtam az átvevőnek, hogy turbócsere volt, hogy már szervizben pucoltattam a részecskeszűrőt, meg hogy végigmartam a kocsi oldalát, és festve volt. Minderről ott voltak a kocsiban a papírok is. Ezért több, mint fél millióval vették meg olcsóbban, mint a hahun hirdetett autók ára volt. (És még így is fostam, nehogy 1 éven belül visszahozzák, és magyarázkodnom kelljen.)

melkman

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 9
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13317 Dátum: 2017.05.28 22:48:13 »
Gyakorlatilag mint ha az én autómról írtál volna. Évjárat, motor, km szám, katalizátor és a tapasztalt hiba ugyanez nálam is.

Toyota szervizben is vizsgálták az autóm szinte 1 napon át és semmit nem találtak.
Motortartó bakokat rendben találták, fojtószelep tisztítást nem tartották indokoltnak. Egy automata váltó specialista adott egy tippet, miszerint a váltóolaj minimális (akár 2-3 cl) csökkenése is produkálhat hasonló problémát. Öntöttek utána olajat, azonban a problémát sajnos nem oldotta meg. Nagyjából 28e km-t mentem a váltóolaj csere óta, gyári olaj, a Toyotánál cserélték azt is.

Sajnos ötletem sincs, hogyan tovább, én picit bele fáradtam. A facebookos csoportban is olvastam 2-3 hasonló problémát, beszéltem is emberekkel, de senki nem tudott érdemben a problémára választ adni. Anno olvasgattam amerikai fórumokat, igazából ott is hasonlók megoldásokat próbáltak, mint mi. Volt egy emberke, a bejegyzések alapján 4 évig szenvedett vele. Igaz, nem Avensis volt, de 2.4 motor + automata váltó.

Remélem sikerül a végére járni és megoldódik a problémánk, kitartás! :)

Lement még 1-2 kör probálkozás nálam is (váltóolaj ellenőrzés is most volt meg, bár nemrég volt cserélve), de eredményre nem sikerült jutni. Arra gondoltunk, hogy egy komplett kokszeltávolítás a szivóoldalról valószínűleg nem ártana, de ahány megoldás, annyi "mellékhatás" is van. Ez a Totalcar által felkapott dióbeles pucolás viszonylag finom módszernek tűnik, de az autó korát és piaci értékét figyelembe véve 150+ ezer forintot egyszerűen nem ér meg (főleg, hogy nincs rá garancia, hogy megoldja a problémát ugye).

A diagnosztikások által javalsolt alternatív megoldás az alapjárat megemelése lehet, ez nem kimondottan elegáns megoldás ugyan, de a vibrációt tulajdonképp megszünteti. A kormányszervó kapcsolóját állítanák fixre szoftveresen, ami ~50-nel emeli az alapjáratot (ha álló helyzetben picit elfordítod a kormányt, akkor aktiválódik alapból). Más megoldás nem lévén most ezt próbáljuk ki, a kormánnyal való játék alapján ennyi elég is lehet a boldogsághoz...

Ha elkészült beszámolok majd, nem valódi megoldás, de a tünetet kezel(het)i.

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13318 Dátum: 2017.05.29 00:50:41 »
:nono: Nem szabad új autóba ülni!  :nono:
Elcsavarhatja a fejed :tt1:, és esztelen vásárlásra sarkall.
Hát, kellett a lelkierő, mert a friss MX5-be is beleültem. M6 ráadásul minden földi jóval meg volt tömve. De erős voltam és remegő lábakkal, meg pár katalógussal és árlistával kijöttem. :D

Izso

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1224
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13319 Dátum: 2017.05.29 08:44:18 »
Lement még 1-2 kör probálkozás nálam is (váltóolaj ellenőrzés is most volt meg, bár nemrég volt cserélve), de eredményre nem sikerült jutni. Arra gondoltunk, hogy egy komplett kokszeltávolítás a szivóoldalról valószínűleg nem ártana, de ahány megoldás, annyi "mellékhatás" is van. Ez a Totalcar által felkapott dióbeles pucolás viszonylag finom módszernek tűnik, de az autó korát és piaci értékét figyelembe véve 150+ ezer forintot egyszerűen nem ér meg (főleg, hogy nincs rá garancia, hogy megoldja a problémát ugye).

A diagnosztikások által javalsolt alternatív megoldás az alapjárat megemelése lehet, ez nem kimondottan elegáns megoldás ugyan, de a vibrációt tulajdonképp megszünteti. A kormányszervó kapcsolóját állítanák fixre szoftveresen, ami ~50-nel emeli az alapjáratot (ha álló helyzetben picit elfordítod a kormányt, akkor aktiválódik alapból). Más megoldás nem lévén most ezt próbáljuk ki, a kormánnyal való játék alapján ennyi elég is lehet a boldogsághoz...

Ha elkészült beszámolok majd, nem valódi megoldás, de a tünetet kezel(het)i.
Én valszeg a (gyári!) motortartóbak cserével azért bepróbálkoznék, ha annyira zavaró a vibráció. Szemre nem lehet megállapítani egy gumi rugalmasságát. :nono: