A féltengelyen ezt a gumiborítást mennyire nehéz oldalra húzni, megnézni, hogy rozsdásodik-e? Egyáltalán mi számít már veszélyesebb rozsdásodásnak?
Ez a vezető oldali féltengely, ami a rövidebb, és amiről szó van, vagy az utas oldali?
Milyen márkát érdemes venni még (gyári horrorr árún kívül persze)? Érdemes inkább előre kicserélni, mielőtt még törne? (2004-es az autó 330 ezer km-el.)
Más:
Írtam róla korábban, hogy 1100-1300 fordulat közt, de csak menet közben, álló helyzetben nem, van valami fura nem fémes, hanem inkább olyan féligmeddig műanyagos zörgése az autónak. Nos, keresgetve itt a fórumban az alábbira bukkantam:
https://forum.toyotaclub.hu/index.php?topic=342.8145Cserélt már valaki hosszbordás szíj feszítőt? Én most rendeltem egy SKF-et, de csak patront, 15 ezer jelenleg. Gondoltam hétvégén beledobom, hogy vajon ettől zörög-e (remélem igen). A tünetek alapján pont ugyanolyan a hang. Ami fura, hogy a gyári INA, állítólag 13-as csillagvillás csavarral van ráfogatva a feszítőkarra. Nos, az SKF, amit rendeltem, az meg a kép alapján valami torx csavaros felfogatásúnak tűnik, mert csavart is adnak hozzá, ha minden igaz. Ha esetleg a cserében van valakinek tapasztalata, hogy mire érdemes odafigyelni a linken leírtakon kívül, beállítás, stb.., és megosztja, azt megköszönöm.