Szerintem ne babráljátok, hacsak nincs nagyon elkopva a tárcsa. Nekem még 60e-nél cserélték a szettet, még gariba (bár nem ez volt a problémám oka, hanem a sebváltó csapágyak), utána 550e-nél kellett cserélni. Igaz, hogy volt egy elég bosszantó problémám, amivel együtt éltem: hosszabb, vagy gyakoribb (dugó) használatnál hajlamos volt rángással-remegéssel indulni az autó. Ez a jelenség az új tárcsával megszűnt. Én a szerkezetet nem cseréltem, azóta is az van benne. (Ma végre elhúztam egy villamosságszerelőhöz a járgányt. Remélem, ő megtalálja, miért nem indul.) Ja! Nekem sebváltó-csapágy cserével/szereléssel együtt (2 csapágy+szimmering+tárcsa) 50 körül volt. Csak érdekesség képp jegyzem meg, hogy a kinyomót nem kellett cserélni...