bepi81!
Bocs megint ötletelek:
A gyűrűzés UTÁN jó volt a motor, ami a mostani hibákat illeti (pl.:leszabályzási fordulat)? Bár nyilván olyankor nem nagyon pörgetted...
Nekem olyankor,amikor szerelőnél volt a kocsi és "röviddel" utána valami nem klappol... szerelési hiba gyanú merül fel elsőként... merthogy ez a hiba ELŐTTE nem volt.
Láttam, hogy másik fórumban valaki ötletnek írta, hogy vezérmű lánc 1 foggal "elfokolva" is lehet, amitől nem "forog ki"
Én mindenképpen EZT ellenőrizném, ha még nem tettétek meg!
p.s. Persze nem akartam a szerelőre terelni a gyanút.... csak minden lehetőséget meg kell nézni...
Elso gondolatodra rögtön meg is adtad a választ. [emoji6]
A bejáratás után kb 3000km-rel volt olajcsere, ezután egy alkalommal kiforgattam és rendre elment a gyári tiltásig. Ez a hiba szerintem a szereléstől függetlenül jött. Azóta voltam is a szerelőnél, megmutattam neki az autót. Azt mondta, a vvti motorok be sem indulnak, ha a vezérlés ugrik. Ha menet közben ugrik, akkor pedig az ECU egyszerűen leállítja a motort, óvva azt. Olyan lehetséges, hogy szerelésnél rosszul rakják össze, de ekkor nem indul be a motor.
Ennek ellenére, szét bontva most nem volt, nem győződjünk meg róla, hogy minden jó, de a motor hangján egyértelműen hallatszódna, ha gond lenne. Te is hallottad, mikor a legtomegmerot próbáltam...[emoji6]