Szerző Téma: Avensis hibák (nincsenek:)  (Megtekintve 3764597 alkalommal)

0 Felhasználó és 4 vendég van a témában

Kika1

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1307
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #9585 Dátum: 2015.05.26 11:44:41 »
Szerintem a diesel-nél az olajcsere periódust jelző nullázásra gondolt.  :surrender:

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #9586 Dátum: 2015.05.26 11:46:29 »

Szerintem a diesel-nél az olajcsere periódust jelző nullázásra gondolt.  :surrender:
Ahham... Azt, meg kiütik szervizben, vagy YouTube-on kell keresni rá videót. 100%, hogy van fent ilyen.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Kika1

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1307
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #9587 Dátum: 2015.05.26 11:48:47 »
Pölö:

emi1986

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 35
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #9588 Dátum: 2015.05.26 14:03:19 »
Sziasztok!

Kika1-nek adnék 1 pontot a helyes válaszra. :yes:

Valóban acsereperiódust jelzőt szeretném nullázni.
A metódust tudom, de nem csinálja meg. A gond szerintem az lehet, hogy indítás előtt sem villan fel a lámpa ami ugyebár jelezné a csereperiódus esedékességét.

Na azt hogy kell visszavarázsolni?

A videó jó amit kuldtél. Ugyan ezt próbáltam, de nálam semmi nem történik. Nem kezd el visszafelé számolni :S

Szerintem a diesel-nél az olajcsere periódust jelző nullázásra gondolt.  :surrender:

Kika1

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1307
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #9589 Dátum: 2015.05.26 15:01:07 »
Azért mert ez csak diesel-ben élő funkció. A benzinesekben nincsen.

emi1986

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 35
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #9590 Dátum: 2015.05.26 15:28:08 »
Halihó!

Valóban újra nálad landolt még 1 pont. Valóban csak 2AD-FTV és 2AD-FHV motoroknál alkalmazandó ez a számláló nullázás.

Remélem valakinek segítettem ezzel :)

Köszi az infót.

ÜdV:T


Azért mert ez csak diesel-ben élő funkció. A benzinesekben nincsen.

polcsi

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 29
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #9591 Dátum: 2015.05.26 15:39:18 »
Üdv!

Üzem meleg motor "egészséges"  alapjárati fordulata mennyi az 1zz-s motornál (ha egyáltalán van különbség a motorkódok közt)?

Nekem gyanúsan alacsony (~650), annyira, hogy még a kasztni is remeg olyankor. Klíma használatakor pedig ingadozik a kapcsolástól függően, de akkor sem megy 850-nél feljebb.

Olajos kérdés, bár biztos korábban le volt már írva... ne kövezzetek meg... :)
 Milyen márkájú 5W30-asat rakjak a gépbe, ha eljön az idő?

Köszi

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #9592 Dátum: 2015.05.26 15:41:53 »
Nekem januárban volt műszaki vizsgán az autó, ott stabil 680 f/perc az üzemmeleg alapjárat. A ZZ motorcsalád alacsony alapjárattal rendelkezik, ezért érezhetően rázza a kasztnit, kicsit dízelesen. A fordulatszám legkisebb emelésére megszűnik ez a remegés. Állítani nem lehet, tudtommal.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

ujjobbagya

  • Vendég
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #9593 Dátum: 2015.05.26 16:42:46 »
Milyen márkájú 5W30-asat rakjak a gépbe, ha eljön az idő?

Liqui Moly Toptec, bevált sokunknak.

polcsi

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 29
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #9594 Dátum: 2015.05.26 20:20:47 »
Köszi!

Akkor nem túráztatom magam az alapjáraton... :)

boci és pipi

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 232
  • Mozdonyvezetö
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #9595 Dátum: 2015.05.27 22:29:12 »
Szerintem, ha 40 helyett 30-ast használnál azóta, akkor sem enné.
[emoji6]
Igen, egészen biztosan okosabbak a gyáriak bármelyikünknél. Ezt illene nem megkérdőjelezni. Az, hogy egy gyári beszállítótól származó termékről kiderül, hogy gyári hibás, nem a japán mérnökök hibája. Az egész motor konstrukció nagyon tartósra lett tervezve, csak éppen nem jó beszállítót sikerült választani hozzá, így borult a papírforma. Ennyi.
Muhaha.....ezen egész jót derültem....ebből is látszik,hogy te csak egy végfelhasználó vagy,és magát az autóipart még hirböl sem ismered.Viszont eme hiànyosságodat már-màr vallásos Toyota imádattal pótolod! [emoji33] [emoji16]

boci és pipi

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 232
  • Mozdonyvezetö
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #9596 Dátum: 2015.05.27 22:32:57 »
Üdv!

Üzem meleg motor "egészséges"  alapjárati fordulata mennyi az 1zz-s motornál (ha egyáltalán van különbség a motorkódok közt)?

Nekem gyanúsan alacsony (~650), annyira, hogy még a kasztni is remeg olyankor. Klíma használatakor pedig ingadozik a kapcsolástól függően, de akkor sem megy 850-nél feljebb.

Olajos kérdés, bár biztos korábban le volt már írva... ne kövezzetek meg... :)
 Milyen márkájú 5W30-asat rakjak a gépbe, ha eljön az idő?

Köszi
Ezen a kasztni remegésen ugy tudsz úrrá lenni,ha feljebb tekered az alapjáratot.Én felvittem az enyémen 810-830 ra.Ott már nem remeg.

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #9597 Dátum: 2015.05.28 09:17:01 »
Muhaha.....ezen egész jót derültem....ebből is látszik,hogy te csak egy végfelhasználó vagy,és magát az autóipart még hirböl sem ismered.Viszont eme hiànyosságodat már-màr vallásos Toyota imádattal pótolod! [emoji33] [emoji16]
Naná, hogy végfelhasználó vagyok, mondtam én ennek az ellenkezőjét?  :szemez:
Minden, amit leírtam és kinevetted, olyan embertől származó infó, aki százas nagyságrendben újított fel vvt-i motorokat. Kivétel nélkül mindnek ugyanaz volt a hibája (gyűrű - olajfogyasztás). "Nem kizárt", hogy az ő tapasztalata és motorismerete (révén, hogy képzett Toyota szerelő) alaposabb és véleménye hitelesebb bármelyikünkénél, igen, a Tiednél is.  ;)
Elmondása szerint a gyűrűket leszámítva a vvt-i motorok igenis jó konstrukciók, alattomos hibáktól mentes. Vezérműlánc nyúlás, csapágyasság, egyéb hibák 99%-os biztossággal nem fordulnak elő még a több száz ezret futott autóknál sem. Amik vannak, azok apróságok és karbantartásokkal elég nagy biztossággal orvosolhatók.

Szóval, lehet, hogy nálam Toyota-imádat van (nem tudom feltűnt-e, hogy ez pontosan milyen márka fórum?), de amiket írok, az nem saját kútfőből szedett információk, hanem megfelelő szakmai környezetből származnak.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Pomk

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1216
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #9598 Dátum: 2015.05.28 10:13:02 »
Sziasztok!

Elég rég jártam már erre. Nagyon sok minden össze jött mostanában. Munka, külföldi utak minden héten, és végre több időt tudtam tölteni a barátnőmmel is, stb.
Most viszont beteg vagyok, itthon fekszem, így van időm ide is felnézni. :)
A tanácsotokat szeretném kérni. Megint biztosíték hiba történt...:S Megálltam tankolni haza felé, majd amikor végeztem és ráadtam a gyújtást, kiégett egy bizti. Se kép-se hang. Megtaláltam a bűnöst, egy 25-ös volt(ami utólag kiderült, hogy 30-asnak kéne lennie, uh lehet valaki azt 1x már kicserélte). Kicseréltem, indul az autó, de...valami Eco módba rakta magát, mert olyan lusta volt, hogy szinte alig reagált a gázadásra. Ezen kívül világított a Check Engine, a VSC és a TRC OFF lámpa is. Egyik szerelő barátom tanácsára levettem az akksi sarut és mikor vissza raktam, minden rendben volt.
Kedden voltam a Toyotánál egyéb ügyben. Ránéztek, de nem tudtak mondani semmi biztosat, mert ez egy olyan bizti, ami a gyújtásért felelős, így szinte bármitől lehet. Kiváló...:S Valakinek valami tipp mi okozhatta?
A hibakódot nem tudták kiolvasni, mert nem generált, csak ált. hibákat. Semmi konkrét, hogy mitől lehetett.
« Utoljára szerkesztve: 2015.05.28 10:18:00 írta Pomk »

boci és pipi

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 232
  • Mozdonyvezetö
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #9599 Dátum: 2015.05.28 11:28:34 »
Naná, hogy végfelhasználó vagyok, mondtam én ennek az ellenkezőjét?  :szemez:
Minden, amit leírtam és kinevetted, olyan embertől származó infó, aki százas nagyságrendben újított fel vvt-i motorokat. Kivétel nélkül mindnek ugyanaz volt a hibája (gyűrű - olajfogyasztás). "Nem kizárt", hogy az ő tapasztalata és motorismerete (révén, hogy képzett Toyota szerelő) alaposabb és véleménye hitelesebb bármelyikünkénél, igen, a Tiednél is.  ;)
Elmondása szerint a gyűrűket leszámítva a vvt-i motorok igenis jó konstrukciók, alattomos hibáktól mentes. Vezérműlánc nyúlás, csapágyasság, egyéb hibák 99%-os biztossággal nem fordulnak elő még a több száz ezret futott autóknál sem. Amik vannak, azok apróságok és karbantartásokkal elég nagy biztossággal orvosolhatók.

Szóval, lehet, hogy nálam Toyota-imádat van (nem tudom feltűnt-e, hogy ez pontosan milyen márka fórum?), de amiket írok, az nem saját kútfőből szedett információk, hanem megfelelő szakmai környezetből származnak.
Én sem vagyok pék,elhiheted.Olyan motorok sokaságát szedtem szét,és raktam össze a pàlyafutásom alatt,aminek két dugattyúlyából komlpett Vvti motort csinálna a Toyota.És ezek az élmények nem elmondáson,hanem tapasztalaton alapulnak...gondolom érzed a különbséget.[emoji6]