Egy nagyszervíz annyiban több mint egy olajcsere, hogy többmindent kell cserélni. De ha valami hibát nem jelez az ügyfél, akkor nem lesz megbontva az autó!
A tipushibákra ránéznek a szerelők, a fékekre ránéznek, de mutass egy bármilyen szerelőt aki fojtószelepházat tisztít karbantartásszerü szervízeléskor! Nem is kell....
Ne haragudj, de a nagyszerviznek arról kellene szólnia hogy átvizsgálják a kocsit és nem arról hogy csak meglesik az aktuális itinert (mi a kopórész csere)!
De, a nagyszervíz (meg minden más kötelezően előírt szervíz) pontosan arról szól, hogy van egy itinerjük, hogy a gyár szerint (!) mit kell átnézni/végrehajtani, és aszerint járnak el. Én nem is értem, mégis hogy máshogy lehetne ezt elképzelni? Ne bontsák szét 15 ezrenként mindjárt a sebváltót is, ellenőrizni, hogy nem kezd-e elkopni a nyelestengely-csapágy ?
Ja, és persze mindezt minél olcsóbban
Kedves Palaczk!
Neked megtalálta a szerviz a fényszóróhibát(?), méltányos, féláron cserélték (bár tudták, ahogyan mindenki tudja hogy típushiba)!
Igazad van: minél olcsóbban javítani, minél több költséget áthárítani!
A 'nyelestengely'-ről csak annyit: ha a motor nem működik jól az szívás, de a kormánymű, fék, világítás, futómű tökéletes állapota közvetlenül az életed érinti (hű de faja fogalmazás)!
Xanyinak
A hibákhoz hozzászoksz, nem is veszed észre a legtöbb rendellenes működést (lassan épülnek fel), a szerviz gyakorlott szerelőinek kellene felderíteni/felismerni ezeket.
Szerintem a nagyszerviznél egy menetpróba sok mindent kideríthetne.
Ne értsetek félre, imádom az autót, de ostoba hibák megkeserítik a használat örömét!