Voltam ma Charlie-nal. Valoban megerte kimenni Monorra, mert iszonyat preciz es megbizhato ember, pont olyan, amilyennek egy jo szervizest elkepzeltem
Egy ideig nem is akartam senkihez elvinni, gondoltam inkabb magam intezem az olajcseret, mert akkor legalabb 100% biztos lehetek benne, hogy minden rendben van szerelve, nem tunik el a kocsibol ez-az, stb.
Vegig ott allhattam a garazsban, es ez nekem egyreszt nagy elmeny volt (kb. mint anno mikor nagyapam a 120-as Skodat berhelte), masreszt meg amellett, hogy maximalisan elegedett voltam a munkajaval, tanultam is egy csomo hasznos dolgot es meg jol el is beszelgettunk.
En azt hiszem mashoz nem is fogom vinni, max. csak ha olyan problemam lesz, amit csak markaszervizben tudnak valamiert orvosolni.
Olaj + szurocsere volt + atnezettem par aprosagot (hianyzo csavarok, bolhak a fenektakarokrol) es lecsereltettem a teljes hutofolyadekot Toyota SLLC-re. Mint kiderult, nem is kellett volna, mert teljesen tiszta volt az LLC amit leengedett belole. Megnezte a vizpumpat is alulrol, de semmi baja nincs, nem ereszt egy cseppet sem.
Az autom viszont sunyi modon ma nem adta elo azt a buberekolo hangeffektet a muszerfal mogul, pedig forro motorral erkeztem es meg ott is jarattuk allohelyzetben. Mondanom sem kell, hogy amint beertem Pestre, megint buberekolt az a valami minden piros lampanal
Viszont hala Istennek a hutesrendszert kizarhatjuk: le lett cserelve a teljes hutofolyadek es legtelenitve is lett, vizpumpa nem ereszt, ugyhogy annak biztos nincs baja.
Feltoltottuk a szelvedomosot is, mert egy csepp sem volt benne. Nekem meg az volt a tippem, hogy esetleg az ures tartalybol az probal szipkazni valamit, es onnan jon a fura hang. De nem, mert igy is csinalja. Fekolaj rendben, es nem is levegos. Ha mar ott voltam, rendbe rakta a kuplung pedalt is, mert veszett modon nyikorgott az elmult heten. Kicsit feltem, mert ma reggel abbahagyta a nyikorgast, de "szerencsere" odaerve megint csinalta, ugyhogy tudtuk orvosolni.
Sajnos a bal hatso zar motorja cseres lesz, mert a fogaskerek nagy valoszinuseggel kipurcant benne, es nincs alkatresz hozza. 35 ezer egy zarmotorert viszont nagyon sok. Cserelt mar valaki ilyet utangyartottra? Mennyibe fajt es mennyire mukodik jol?
A csomagtarto teleszkopjai is be lettek fujva, egyelore okesak. Picit lassan, de kiemelnek, es vegre nem nyikorog az sem.
Ranezett a Xenonra is: a bal tompitott fenyereje gyakorlatilag nullahoz konvergal. Nekem is irto gyanus volt, de mivel eddig csak egy regi Astraval jartam, aminek 2 lampaval sem volt ilyen fenye, nem is igazan zavart kulonosebben
Viszont a szerelo ugy latta, hogy a foncsor nincs megmattulva (ennek oszinten orulnek), viszont maga az izzo igencsak gyengelkedik. Talalkozott mar valaki ilyennel? Milyen izzo kell, es mennyibe kerul ez gyariban ill. utangyartottban? Egyebkent honnan tudom, ha a foncsor meg van mattulva? A lampa fenyebe belenezve nem tejszeru atlatszatlan a fenyforras, viszont nagyon kis teljesitmenyu. Vagy a mattulast hogyan kellene erteni?
Mint kiderult, van fenyszoromosom is. A kormany mellett balra a legszelso gombnak kene mukodtetni? Fel van toltve a szelvedomoso, nyomogattam a gombot, de semmi sem tortent. Megalltam, kinyitottam az ajtot, elore lestem, de semmi. Nem is jonnek ki a mosofejek. Akkor ez kakukk? Van ennek kulon biztositekja? Vagy maskepp meg tud ez totalisan purcanni?
Bocsanat a hosszusagert...