- szarrá mentek az első fényszóróim (MINDKETTŐ) a szétégett, elvékonyodott műanyag foncsorvégek letörtek (full hagyományos izzók mellett) 100 ropimba fájt ez a kis tévedés a toyota részéről
(...)
És ez az a Toyota, amiről mindenki dicshimnuszokat zeng.....
Tudom hogy nem vigasz, de máshol sem jobb a helyzet. Sok esetben hozzá lehetne tenni azt is, hogy: "sőt". Persze az is igaz, hogy ilyesmikhez korábban kevésbé volt hozzászokva az ember a Toyota részéről. Másrészt viszont ne felejtsük el, hogy megjelenésekor az Ave II volt az addigi legmagasabb, rekord pontszámot elért autó az Euro NCAP töréstesztben; és olyan hangszigetelése, valamint utastéri anyag- és kidolgozási minősége van, amilyenje korábban csak Lexusoknak volt, és amelyet akkor, 2003-ban nem nagyon múlt felül a konkurrencia részéről sem senki. Ettől természetesen nem lesznek az általad leírt dolgok kevésbé bosszantóak, de azért érdemes a dolgot összességében véve szemlélni.
A fényszórókra nem próbáltál meg méltányossági rendezést kérni? Mivel elismert típushiba, ezért ezt jellemzően megadják (ha a kocsi végig márkaszervízben volt karbantartva).
A fényszórókra próbáltam és kaptam is méltányosságot (korábban megírtam ide), a lentebbi kolléga által leírt mértéket (70+ÁFA) +30% kedvezmény a beszerélésnél. Így lett ennyi!
A beszerelés meg valóban nem akkora hűdenagyonnehéz mutatvány: a szervízben még csak fel sem emelték az autót, kicsavarta a csavarokat, a kerékjáratnál a patentokat kiszedte a koma és így a lökhárítót nem kell leszedni, csak kb. úgy 10cm-t előre kell húzni, így már hozzáférni a lámpákhoz. Ha csak lámpákat cserélne, az kb. 25 perc alatt kész! Igaz utána még be is kell állítani. de szerintem ez pl. az autóklubnál ingyen megcsinálják.
A toyota minőséghez meg csak annyit, hogy valóban jó a kidolgozottság, de korántsem kiváló. Az első ülések a háttámla széleken pl. baromira gyűrödnek, ráncosak. (keveset futott autóról beszélek) és mindezen jó kidolgozottságok mellett még bosszantóbbak az ilyen-olyan zajok, kattogások, nyüszögések,,,,,,,,