Szia Zsolt!
Szerintem is esélyes a termosztát, ha jól értem a hiba leírásából.
Nálam az volt, hogy ha nem haladt az autó, akkor kb. mindegy volt a fordulat, járó motornál volt fűtés.
Ha viszont ment a kocsi, akkor visszahűlt a rendszer, mutató is visszament C felé. Ez természetesen hideg időben jött elő jobban.
Ahogy kalapos mondta, lehet rossz termosztát berakástól is, tömítőgyűrű, szelep helyzete sem mindegy, meg a termosztát minősége: én először egy olcsó QH-ra cseréltem, egy éven belül újra tönkrement. Akkor tettem bele egy Wahler-t, azóta az jó, hála Istennek. Most is néztem, vannak 2000-ért is, meg 7000-ért is (kedvezménnyel). A Wahler kb. kétszer olyan nehéz, amint a QH...
Megnézném azt a termosztátot, nálam a QH-n sem látszott amúgy semmi különös, lehet nálad fog. Összerakáskor jó kicsit vékonyan pasztázni a termosztátfedelet.