Jaja, nekem is mondták, hogy az SC-n horror a tárcsacsere, mert ABS jeladó+csapágyat is kell cserélni. Gyári technológia, meg öregördög, nem részletezem. Aztán megkérdeztem a szerelőmet, hogy akkor hogyan is van ez, mert így a 4 tárcsa csere kéthavi lóvém tisztán, és még az 500%-os uzsorakamatos cégtől is kellene egy kis bepótlás...
Aztán abba maradtunk, hogy vegyek négy darab üres tárcsát, és csapágy+ABS gyűrű áttétele fentforog. Aztán így is lett 100E-ből kb meglett a négy tárcsacsere+betétek+időszakos szervíz (olaj+szűrő stb)+munkadíj. Na ez baráti volt, így, (Textar betétek és fékolaj, Brembo tárcsák). A szervizekben komplett egységeket akarnak cserélni állandóan jó pénzért.
Persze ez így könnyű, nem kell gondolkozni, csak mint a gép csavarotni, oszt jól van. Aztán jön egy olyan probléma, ami még nem volt és megáll a nagy tudomány.
Bocsi az OFF-ért.
Ez furi mert a csaladban levo SC-n 100 alatt volt markaszervizben az altalad emlitett muvelet -2 tarcsa (ott csak az elso tarcsak voltak cserelve de az osszes fekpofa)
Megnéztem a tételes listámat, eszerint:
Munkadíjjal együtt 115.888 .- HUF volt. Ebben benne van még a váltóolajcsere is és maga az olaj is, és kihagytam egy 11E HUF-os klíma javítás-töltést is.
Milyen SC volt? Mert nagyon nem mindegy. A márkaszervizben nem tesznek fel Brembo-t,hanem Bosch-t az tuti, de Textar betétet sem.