Pár megjegyzés:
1. azért a Toyota diesele se hangos, viszont nem visit mint a trolibusz
2. sokaknak,így nekem is a kézi váltó hozzátartozik az autózás élményéhez, hadd döntsem el én mikor váltok. Plusz általában többet fogyaszt. Használtban pedig egy plusz hibaforrás.
3.OK legtöbben rajongank az extrákért, de nem mindenki.(több hibaforrás)OK tempomat, A/C azért legyen.
4.5. akkor városban és országuton is a Prius a nyerő. Max autópályán jobb a diesel.
6.7. Szerintem azért van nagy értékvesztése, (hasonlóan a dieselhez), mert bizalmatlanok az emberek, hogy ha mégis elromlik nagyon sokba fog kerülni, még ha az élet rá is cáfol.Ráadásul kevésbé lehet a szakszervizeket megkerülni mint egy sima benzines autónál- bonyolultabb autó.
8.Hány évesig adnak hibridgaranciát?
Talán mégis Priust kellene venni Auris hibrid mennyivel rosszabb, feltszereltségen kivül ?
1, Számomra nem zavaróbb egy halk elektromos hang, mint a dízel állandó kerregése (+ kasztnirázása)
2, Megértem ha valakinek élmény a vezetés, és a kézi váltó miatt érzi magát menőnek / versenyzőnek. De van akinek az a lényege egy autónál, hogy elvigye A-ból B-be a legkényelmesebb, gondtalanabb módon. Nem azt mondom, heti egyszer rám is rámjön a racsing feeling, akkor felpattanok a 950-es KTM-emre, és kiélem:) a Prius-szal nem, de egy hagyományos automata esetén is eldönthető a váltás pillanata a gázpedál dőlésszögének állításával (lábbal).
..
8. Elnézést, valóban "csak" az akkura adnak garit (10 éves korig). Mondjuk ezzel együtt, ha az ember átolvassa a Priuschat fórumát, akkor nem sok olyan bejegyzést talál, ahol elromlott volna mondjuk az inverter (azon mi romlana el?) vagy a bolygómű/elektromos motorok.