Amíg Gyöngyi beszámolója megérkezik teszek be pár képet, amit ugyan telóval készítettem segédfény nélkül, így a minőség nem a legtökéletesebb, de a lényeg látszik.
Első kép:
H11 Yellow Foglight 75W, a ködlápákban. Itt érdemes nézni a vetítési magasságot, valamint a fénykéve szélességét és a kismértékű szórt fényt vetülési szögét, illetve a vetítési távolságot, amit a messzi autó fényvisszaverőin lehet lemérni. Egyébként ez az összes képre igaz, lehet elemezni és értékelni gazdagon.
Második kép a Phillips NightGuide 55W H7 izzó a tompított fényszóróban. Az izzót az enyhén sárgás jobboldali, a fehéres középvonali, illetve a kékes baloldali fénykéve jellemzi, ezért annyira jó korlátozott látási viszonyok között. Mondjuk ennek megfelelően aranyárban van.
Itt is az első képnél leírtakra lehet figyelni és összehasonlítani a két képet.
Harmadik kép a tompított és a ködlámpa együttes "hatása". Itt érdemes a két fényvetőberendezés együttes vetítési képét összehasonlítani az előző két képével.
Ez a kombo sűrű esőben, havazáskor és ködben egyszerűen verhetetlen, szinte átszúrja a ködöt, ezáltal magasabb biztonságos sebességet tesz lehetővé, mint egy átlagos fehér, vagy kékes beütésű izzó, a xenonról ne is beszéljünk. Amíg gyári xenonos kocsim volt szerettem volna sárga színűt, de akkor még nem nagyon volt és az is aranyárban, a ködlámpába meg nem akartam xenont beletenni. Szóval a harmadik kép: