Szerző Téma: TS  (Megtekintve 1563031 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

Aaron85

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 425
Re:TS
« Válasz #9315 Dátum: 2014.06.03 23:01:35 »
Sziasztok!
Valóban én árulom a Corolla Ts-emet. Akik ismernek engem és az autót azok tudják, hogy nincsen túlárazva. Semmilyen dolgot nem bántam meg amit megvettem hozzá. Nem fogom itt elkezdeni sorolni az árakat, hogy mi mennyi, ha valakit érdekel úgyis utánanéz...
Nem  ilyen sufni bakokból van összeszerelve amitől olyan lenne mint egy vibrátor.Mindenkinek a saját magánügye, hogy mennyiért árulja az autóját. Nem is értem a felháborodásodat. Nem akarom darabokra szedni még akkor sem ha anyagilag jobban jönnék ki belőle. Nem lenne szívem hozzá...

BLACK COROLLA TS 2005

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re:TS
« Válasz #9316 Dátum: 2014.06.04 00:59:30 »
Azért megoldható új bakok nélkül is polirutén szilent közdarabbal....

Ha szetszakad a gyari tarto bak, akkor rakhatsz bele barmilyen Energy Suspension betetet, akkor is vacak lesz. Mivel semmi mast nem csinal, mint mereviti a gyarit. Megfeleloen eros autonal pedig segit lefogazni a final drive-ot. Anno ez is le volt irva, szoval csak esszel hasznaljatok.
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re:TS
« Válasz #9317 Dátum: 2014.06.04 01:10:17 »
Sziasztok!
Valóban én árulom a Corolla Ts-emet. Akik ismernek engem és az autót azok tudják, hogy nincsen túlárazva. Semmilyen dolgot nem bántam meg amit megvettem hozzá. Nem fogom itt elkezdeni sorolni az árakat, hogy mi mennyi, ha valakit érdekel úgyis utánanéz...
Nem  ilyen sufni bakokból van összeszerelve amitől olyan lenne mint egy vibrátor.Mindenkinek a saját magánügye, hogy mennyiért árulja az autóját. Nem is értem a felháborodásodat. Nem akarom darabokra szedni még akkor sem ha anyagilag jobban jönnék ki belőle. Nem lenne szívem hozzá...

:-(  azt hittem iden egyutt gyepaljuk a konkurenciat, mintha kezdene az enyem magara talalni. Kakucsra jossz esetleg igy vagy ugy?
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:TS
« Válasz #9318 Dátum: 2014.06.04 06:35:22 »
Szuti vagy az Én esetemből tanulva ha el akarod adni akkor gyári állapotban.
Nem fogják megfizetni a tuningmotyókat , valamint alapból fel sem fognak hívni.
Egy gyári autó mindig kecsegtetőbb. Nem belevau pusztán baráti hozzászólás volt.  ;)
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

Matthew90

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2743
  • Nem elfogult, de TOYOTA-Fan :)
Re:TS
« Válasz #9319 Dátum: 2014.06.04 17:43:19 »
Sziasztok!
Valóban én árulom a Corolla Ts-emet. Akik ismernek engem és az autót azok tudják, hogy nincsen túlárazva. Semmilyen dolgot nem bántam meg amit megvettem hozzá. Nem fogom itt elkezdeni sorolni az árakat, hogy mi mennyi, ha valakit érdekel úgyis utánanéz...
Nem  ilyen sufni bakokból van összeszerelve amitől olyan lenne mint egy vibrátor.Mindenkinek a saját magánügye, hogy mennyiért árulja az autóját. Nem is értem a felháborodásodat. Nem akarom darabokra szedni még akkor sem ha anyagilag jobban jönnék ki belőle. Nem lenne szívem hozzá...

Senki sem háborodott fel, csupán a TE érdekedben írtam, hogy SZERINTEM túl van árazva az átlagusernek.  :surrender:

Aki alapból TS-buzi az megvenné 2,5-ért is, de vannak bizony TS-ek amik már majd egy éve a hahun fenn vannak.

Persze, tudom, azok nem ilyen megkíméltek, mint a Tiéd.  :yes:

Én biztos külön adnám el a drágább cuccokat belőle, majd a gyárira visszaállított TS-t. Szerintem anyagilag jobban járnál vele, főleg mert tényleg többszázezret öltél bele.  :whistling:

Nem tudom miért jött le bántásnak a hsz.-em, nem volt szándékomban.  :flowers:



Szuti vagy az Én esetemből tanulva ha el akarod adni akkor gyári állapotban.
Nem fogják megfizetni a tuningmotyókat , valamint alapból fel sem fognak hívni.
Egy gyári autó mindig kecsegtetőbb. Nem belevau pusztán baráti hozzászólás volt.  ;)

Erre céloztam!  :hug:
« Utoljára szerkesztve: 2014.06.04 17:50:08 írta Matthew90 »



Toyota Corolla E12 Sedan 1.4 Linea Terra (2011.09.-2013.10.)
Toyota Avensis T25 Sedan 1.8 Sol Technic (2013.10.-2017.01.)
Toyota Prius III Premium + Solar roof + Navi + Leather (2017.01.- )

362.

Celicáss

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 378
Re:TS
« Válasz #9320 Dátum: 2014.06.04 19:51:53 »
Ha szetszakad a gyari tarto bak, akkor rakhatsz bele barmilyen Energy Suspension betetet, akkor is vacak lesz. Mivel semmi mast nem csinal, mint mereviti a gyarit. Megfeleloen eros autonal pedig segit lefogazni a final drive-ot. Anno ez is le volt irva, szoval csak esszel hasznaljatok.

Érdekes, gondolom saját tapasztalat.
De a hirdető elmondása szerint MEGKÍMÉLT , így eszembe se jutott, hogy szétszakadt volna a gyári bak őnála. A poliruténn betétek kiválóak (de csak megf. gyári bakokban !)többek autójában van ilyen és annyira tartanak ellen a motor billegésének, hogy a hajtást azonnal és közvetlenebbül leviszik a hajtott kerékre és ezáltal a földre.
Először pár 10 kilométerig beremeg a motor tőle de ez elmúlik idővel. Tomiék is ezt tapasztalták.

Szétszakadt bakkal nem lehet mit kezdeni, az cserés egyértelmű.
« Utoljára szerkesztve: 2014.06.04 20:00:40 írta Séf Bácsi »

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re:TS
« Válasz #9321 Dátum: 2014.06.05 00:12:19 »
Érdekes, gondolom saját tapasztalat.
De a hirdető elmondása szerint MEGKÍMÉLT , így eszembe se jutott, hogy szétszakadt volna a gyári bak őnála. A poliruténn betétek kiválóak (de csak megf. gyári bakokban !)többek autójában van ilyen...

Ezt a hozzaszolast nem ertem. En nem fogaztam le vegattetelt az Energy Suspension tarto bakokba valo betetek miatt, viszont ugy tudom idehaza az elso voltam aki kiprobalta ezeket E12 Corollaban es jelezte, hogy az amcsi vs europai bak elteresek miatt ami NAGYJABOL mukodott odakint, az idehaza gaz. Nalunk a megoldad annyira szoros, hogy le kell belole vagni, hogy jo legyen. Errol volt ezen a forumon is post, ha jol emlekszem. Odakint jopar ember kinyirta a valtojat az un. wheel hop - allorajtos elpattogo kerek miatt.

A fenti megjegyzes nem ertem miert kapcsolodik Aron eladasra hirdetett "MEGKIMELT" autojahoz, hiszen pont Te raktad be az Energy Suspension bakkal kapcsolatos hozzaszolast, viszont Aron a gyari megoldast hasznalja.
« Utoljára szerkesztve: 2014.06.05 00:16:15 írta mozso »
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb

Lizard

  • Klubtag
  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 742
Re:TS
« Válasz #9322 Dátum: 2014.06.05 08:44:48 »
Azért lehet, hogy séfbácsi besz@rna-behugyozn@ egy körön Áron mellett (akármelyik pályán) és átgondolná az alkatrészeit...  [rohog]
„If in doubt, flat out” (Colin McRae)

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:TS
« Válasz #9323 Dátum: 2014.06.05 08:50:21 »
...az több, mint biztos...  :yes: :clap:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Lizard

  • Klubtag
  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 742
Re:TS
« Válasz #9324 Dátum: 2014.06.05 08:50:56 »
Áron! Irigyek, boyracerek mindig is lesznek...
Mindezektől függetlenül Lasinak adnék igazat. Bár tárcsád nem tudom honnan lenne a gyári fékhez  :devil:
„If in doubt, flat out” (Colin McRae)

Aaron85

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 425
Re:TS
« Válasz #9325 Dátum: 2014.06.05 11:01:44 »
Azért lehet, hogy séfbácsi besz@rna-behugyozn@ egy körön Áron mellett (akármelyik pályán) és átgondolná az alkatrészeit...  [rohog]
Lehet, hogy fél úton elhagynám...!   [rohog] :lol:
BLACK COROLLA TS 2005

Soma01

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1587
Re:TS
« Válasz #9326 Dátum: 2014.06.06 22:33:38 »
Az miért van, hogy hátrafelé menetben ha gyorsan, nagy fordulaton tolatok akkor kiugrik a váltó üresbe és mintha a gázt is elvenné a BC. De ez nem biztos. De a váltó 2x is kiugrott, direkt kipróbáltam másodjára is. Más fokozatból soha nem ugrott még ki. És hátrafelé menetben is csak nagy fordulaton csinálja. A fordulatszámot nem figyeltem, de kb. 5000 körül volt. Vagy lehet, hogy a lift előtt dobta ki... nem tudom. Szerintetek ez hiba vagy feature?

Yautja

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 906
Re:TS
« Válasz #9327 Dátum: 2014.06.07 08:39:31 »
soha nem tolattam még vele 5000-res fordulaton :D
Nem hinném, hogy szereti...
E12 '05 2ZZ-GE 1.8 TS

Autóvillamosság - autó javítás - Toyota szervizelés, Corolla Celica T-Sport javítás- gumiszerelés - autóhifi  stb.

Aaron85

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 425
Re:TS
« Válasz #9328 Dátum: 2014.06.07 11:20:19 »
Az miért van, hogy hátrafelé menetben ha gyorsan, nagy fordulaton tolatok akkor kiugrik a váltó üresbe és mintha a gázt is elvenné a BC. De ez nem biztos. De a váltó 2x is kiugrott, direkt kipróbáltam másodjára is. Más fokozatból soha nem ugrott még ki. És hátrafelé menetben is csak nagy fordulaton csinálja. A fordulatszámot nem figyeltem, de kb. 5000 körül volt. Vagy lehet, hogy a lift előtt dobta ki... nem tudom. Szerintetek ez hiba vagy feature?
Errol mar en is hallottam:))) de sose probaltam...
BLACK COROLLA TS 2005

sbernie

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 307
Re:TS
« Válasz #9329 Dátum: 2014.06.07 15:57:33 »
A Honda Forumon az volt a mottom, hogy "Allat az, akinek rukvercben is valt a vtec", de nem gondoltam, hogy lesz, aki - igaz, TS-en - de tenyleg kiprobalja :p
Nekem meg enyhen hullamos lett a fektarcsam, vicces modon csak kis sebessegnel, megallas elott erezni. Az ekszijam (nemreg csereltuk) meg laza... (le kene cserelnem a kocsit :p )