1.) Cégre venném, tehát nincs áfa.
2.) szlovák rendszám, vagy P
3.) 140 lóra csinálnék papírt vagy 192-re
4.) finanszírozás terén vannak összeköttetéseim volt munkahelyem révén
5.) kpre teljesen
6.) corollámat meg eladnám, vagy apám opeljét
Nem utolsósorban a ts kompressorban már egy beépített punci mágnes is van
1, Nem biztos, hogy nincs áfa erre.
2, Kötsögség. Utálom a rohadt adócsalókat! Ezzel nem azt mondom, hogy egyetértek a regadóval... Csak ha mindenki adózna, akkor fele ekkora teher mellett is 3x ennyi lenne a befolyó lé... Szóval börtönt adnék a sok sz.rrágó álszlováknak, meg álkülföldinek... Természetesen aki jogosult erre, mert kint él vagy dolgozik, az használja ki.
3, Azért a papírt nem olyan egyszerű hamisítani. Hamis teljesítményadat szintén illegal. Ezért is jár a p.icsanrúgás...
4, A finanszírozáson sok múlhat, bár cash esetén csak a devizaárfolyam a lényegi dolog, amivel lehet játszani.
5, Jó ötlet, a mai világban nem szabad hitelezni, csak ha pénzt hoz és nem visz...
Összességében én a tisztességes utat javaslom, álszlovák rendszámos bulikat kéretik mellőzni...
Én amúgy egy itthon "sima" TS-t vennék, 5 millát nem ér a Compressor-os használtba. Annyiért veszek egy IS250-et használtan már.