Ez szerintem tulaj függő. Van, aki simán eljárkál a mókolt autójával, és literszám önti bele az olajat, mert nem érdekli, a másik oldal meg már 2-3 deci fogyasztást sem tart normálisnak, és szerelőhöz viszi.
És szerintem nincs az a Toyota motor, ami előbb vagy utóbb ne enné az olajat. A 2.4-est se tartották olyannak, csak a vvt-i-ket, és mégis...
Csak nehogy Békéscsabán köss ki vele...
Persze utólag már én is csak
rajta.
Ha szeretnél kicsit kirándulni a kocsival, akkor ajánlanám a kiskőrösi csapatot (bár mivel a vasutat azóta is építik, Volánbusszal meg a hatalmas embermassza miatt nem éppen kellemes és kényelmes most a visszajutás, ha a kocsit otthagyja az ember), szóval ha nem vágysz ilyen kalandra, akkor a TTG.
Egyébként én is így vagyok az Avensissel, ha összeszámolom mennyit költöttem gyári alkatrészek cseréjére (katalizátor, lambda szondák, szervó szivattyú, thrust szenzor, Airmix-ek, stb, stb), ahhoz képest egy vicc lenne az összeg, amit adnának érte.