Szerző Téma: D-4D & D-CAT  (Megtekintve 1384561 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: D-4D & D-CAT
« Válasz #870 Dátum: 2009.11.23 13:42:50 »
Köszönöm!  Ez egy kicsit megnyugtató. Elsősorban a használtautó.hu -n nézelődtem, az ott talált 3 éves autók 100 000 km-e szervízkönyvel akár még reális is lehet?
A többségüknél sajnos nem. Amelyek nem magyar első forgalomba helyezésűek, azoknál szinte biztosan nem. Alapszabály, hogy olyat keress, amit Magyarországon helyeztek újonnan forgalomba. Ezeknél van rá lehetőség, hogy az ember (a márkaszervízeken keresztül) leellenőrizze a futásteljesítményt. A kintről hozottak számlálóit ellenben rutinszerűen visszaállítják a kereskedők - elvégre kint a sokat futott autót tudják olcsón megvenni, ekkora futással viszont nehéz lenne itthon jól eladni őket.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

ruger

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 14
Re: D-4D & D-CAT
« Válasz #871 Dátum: 2009.11.23 18:53:55 »
A vásárlás mindenképpen csak jövő év elején lesz aktuális, csak a hazai forgalombahelyezett autók közül válogatok, akkor ha találok valamit, mindenképpen kérem a véleményeteket.

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10700
D-4D & D-CAT
« Válasz #872 Dátum: 2009.11.23 21:04:39 »
A 116 lovas motornak a csúcsfelszereltségét Comfort-nak hívták itthon és az egyetlen különbség az akkori benzinesek Executive felszereltségéhez képest az volt, hogy ahhoz nem járt a Xenon fényzóró (igazándiból a mai napig nem értem miért...). Szóval ha netán valaki bőrös verziót árulna ezzel a motorral Executive-ként, akkor az gyanús (ha a tulajdonos nincsen tisztában a saját gépjárműve "nevével", akkor ott szvsz nagy gáz van...  :whistling: ).
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

ubisoft

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
D-4D
« Válasz #873 Dátum: 2009.12.27 21:44:48 »
Sziasztok!
A héten megnézünk egy befektetési Zrt.-nek az ezüst színű Toyota Avensis Liftback 2.0 D-4D vásárlás céljából.
Amit tudunk az autóról:
- A Zrt. egyik alkalmazottjának a céges autója volt, most eladásra hírdetik mivel új autót kapott
- 2005 évjárat
- Kb. 120ezer km van benne.

Van tanácsotok/javaslatotok a Mire figyeljünk használtautó vásárlásakor? című témán felül céges autó vásárlás esetén?

Köszönettel, Ubi

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26338
Re: D-4D & D-CAT
« Válasz #874 Dátum: 2009.12.27 22:03:07 »
A forgalmit és a törzskönyvet alaposan végignézni, hogy a tulajdonosi viszonyok rendezettek-e. Egyébként a céges előtörténet nem feltétlenül hátrány, az én autóm egy építési cégé volt a kisfőnök használta, 3,5 év alatt 87e ment bele, szóval a 120e km nem hihetetlen.
music     

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: D-4D & D-CAT
« Válasz #875 Dátum: 2009.12.27 22:04:57 »
A céges mivolt nem igényel különösebb figyelmet. A lényeg, hogy megkapd a kocsi összes kulcsát, ha volt hitel az autón bármikor is, akkor annak a lezárásáról szóló banki igazolásról érdemes egy másolatot kérni, mert időnként a BM rendszerből nem veszik ki a bank által rátett elidegenítési tilalmat, ami átírásnál szokott kiderülni. Az igazolás ekkor jól jön.
A lényeg itt is az autó állapota, ellenőrizhető előélete.

ubisoft

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
Re: D-4D & D-CAT
« Válasz #876 Dátum: 2009.12.27 22:26:01 »
Köszönöm gyors válaszotokat.

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22265
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: D-4D & D-CAT
« Válasz #877 Dátum: 2009.12.28 18:00:30 »
Köszönöm gyors válaszotokat.
A továbbiakban ajánlom a Mire figyeljünk hasznátlautó vásárlásakor topicot az Általános fórumrészben.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: D-4D & D-CAT
« Válasz #878 Dátum: 2009.12.28 18:13:13 »
Köszönöm gyors válaszotokat.
A továbbiakban ajánlom a Mire figyeljünk hasznátlautó vásárlásakor topicot az Általános fórumrészben.

Van tanácsotok/javaslatotok a Mire figyeljünk használtautó vásárlásakor? című témán felül (...) ?
:szemez: :whistling:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22265
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: D-4D & D-CAT
« Válasz #879 Dátum: 2009.12.28 18:45:35 »
Köszönöm gyors válaszotokat.
A továbbiakban ajánlom a Mire figyeljünk hasznátlautó vásárlásakor topicot az Általános fórumrészben.

Van tanácsotok/javaslatotok a Mire figyeljünk használtautó vásárlásakor? című témán felül (...) ?
:szemez: :whistling:

Továbra is ott a megoldás.... Ott annyira összeszedtük, hogy azon felül....  :hug:  :D
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Anroa

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 54
Re: D-4D & D-CAT
« Válasz #880 Dátum: 2010.01.13 13:47:21 »
Említettétek, mint egyetlen típushibáját a diesel-nek a lendkerék problémát. A 2004-ben ráncfelvarott avensis versok már a javított diesel-t kapták/kaphatták? Esetleg ennek a javítottnak más a motorkódja? A previa-nál mintha előbb lett volna modelfrissítés. Úgy gondolom, hogy 2003 vége, de túrva a netet semmit nem találtam erről. A frissített model (avensis verso, previa) megkapta a multikormányt, meg nagyjából új a műszerfal is. A preivanál alkalmazott diesel motorokkal mi a helyzet? Itt is már a javítottat tehették bele?

Igazából ráncfelvarott avensis benzines versot vennék, DE NINCS!!!

Üdv, Andr's 95' CarinaE Wagon Gli 2.0

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: D-4D & D-CAT
« Válasz #881 Dátum: 2010.01.13 20:23:56 »
Az új kétliteres dízel, ami az Avensisben 2006-ban jelent meg, 116 helyett 126 lóerős, és szíj helyett vezérműláncot kapott. Az új motor kódja 1AD-FTV, a régié 1CD-FTV.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Anroa

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 54
Re: D-4D & D-CAT
« Válasz #882 Dátum: 2010.01.14 10:01:25 »
Az új kétliteres dízel, ami az Avensisben 2006-ban jelent meg, 116 helyett 126 lóerős, és szíj helyett vezérműláncot kapott. Az új motor kódja 1AD-FTV, a régié 1CD-FTV.
Igazából nem erre a 126 lóerősre gondoltam. Elmlítettéket, hogy 2004 környéki diesel-ekben már javították a lendkerekes problémát. Én azt kérdezem, hogy ez a javított motor kapcsolódhat-e a ráncfelvarráshoz? Mondom a avensis verso-nál 2004-ben volt ráncfelvarrás. Previánál meg 2003. vége.
Üdv, Andr's 95' CarinaE Wagon Gli 2.0

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: D-4D & D-CAT
« Válasz #883 Dátum: 2010.01.14 19:40:30 »
Ezt passzolom.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26338
Re: D-4D & D-CAT
« Válasz #884 Dátum: 2010.01.14 22:32:05 »
Igazából nem erre a 126 lóerősre gondoltam. Elmlítettéket, hogy 2004 környéki diesel-ekben már javították a lendkerekes problémát. Én azt kérdezem, hogy ez a javított motor kapcsolódhat-e a ráncfelvarráshoz?
Ha igen, akkor véletlen egybeesés, mert egyébként nem függenek össze.
music