Praktikusan a lámpatest állítócsavarjaival a motortérben.
Egy leírás a sok közül:
(pugos fórumból)
"Ha saját magad szeretnéd beállítani a fényszórót, m?szer nélkül, tedd a következ?ket:
- keress egy függ?leges falat, ami mellett van olyan vízszintes sík felület ahol a falra mer?legesen el tudsz távolodni a kocsival a faltól 10 méterre.
- álljon mer?legesen a kocsi hossztengelye a falra és menj olyan közel a falhoz az autó orrával amennyire csak lehet!
- jelöld be a falon a fényszóróid középpontjait. (tehát a két pont magassága a talajtól egyezzen meg a fényszóróid magasságával és a két pont közötti vízszintes távolság egyezzen meg a két fényszóród középpontja közötti távolsággal, a két pontot összeköt? egyenes közepe a kocsid közepének feleljen meg)
- tolass hátra kb. 10 métert (a falra mer?leges irányban) és állítsd be úgy a fényszórókat, hogy a falra vetített vízszintes vonal a bejelölt pontok magassága alatt 9-10 cm-rel legyen. A vonalakon látható töréspontok pedig pontosan a jelölések alá essenek, tehát ne legyen se összetartása, se széttartása a lámpáknak és a fénynyalábok iránya legyen párhuzamos az autód hossztengelyével.
Ha nagyon pontos beállítást szeretnél, érdemes a guminyomásokat el?tte beállítani, az üzemanyagtartályt feltölteni, a motort járatni a beállítás közben."