A tesztet olvasva vegyesek az érzelmeim.
Maga az Executive felszereltség óriási visszalépés a korábbihoz képest (se tempomat, se elektromos fűtött bőrülések), és ha belegondolok, hogy itthon nem is kínáljak majd nagyobb benzines motorral (csak abban vannak a kormánykeréken elhelyezett váltófülek), akkor aki tempomatot akar az fulladjon meg?
Csak ezért dízel motorral megrendelni nonszensz lenne...
Hiába a kanyarkövető Xenon meg a kulcsnélküli indítás és zárás, így nem tudok örülni neki.
A képek akalpján nem rossz az autó, örvendetes dolog, hogy megmaradtak a normális méreteknél.
Viszont akkor felmerül a kérdés, lesz az Executive felszereltségen felül mégegy variáció (azon a teletömött elektronikás 2.2 dízel Aut váltó pároson kívűl), vagy végre lehet majd 1-2 opciót is kérni?
Az a tempomat nagyon hiányzik belőle... Bár ha belegondolok, hogy eddig sem lehetett rendelni az 1.8-as motorhoz, akkor nagyon nincs is min meglepődni.
Azt pedig már többször is írtam, hogy 2009-ben egy középkategóriás autó esetében illett volna gondolni a hátul ülő emberkékről is legalább 2 hátsó szellőzőrostély formájában.