Szerző Téma: Avensis III.  (Megtekintve 726155 alkalommal)

0 Felhasználó és 9 vendég van a témában

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10323
Re: Avensis III.
« Válasz #1470 Dátum: 2010.10.04 20:55:24 »
Ma voltam 1 éves szervizen (14.790 km - pont passzolt  :D) és ha már ott volt, akkor kapott egy gyári tempomatot is  :yes:
ENEOS Premium Ultra 0W20 került bele, 4 liter, így van nívó alatt 1 mm-rel.
(köszönet Xanyinak a gondos munkáért  :flowers: )

15ezrenként kell olajat cserélni??? kicsit sűrűnek hangzik egy vadiúj motornál. az enyémben is úgy kell, csak az egy generációval korábbi... :) télleg meg is nézem ,hogy az enyémben van-e 12-es stekker, gondolom, nincs :)

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9395
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re: Avensis III.
« Válasz #1471 Dátum: 2010.10.04 20:59:38 »
A nívó pálcán még sárga volt az olaj.  Nagyon tutira mennek a Toyotanál  :D

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26338
Re: Avensis III.
« Válasz #1472 Dátum: 2010.10.05 11:35:55 »
15ezrenként kell olajat cserélni??? kicsit sűrűnek hangzik egy vadiúj motornál.
A hosszú élet titka... ;)
music     

01010011

  • Vendég
Re: Avensis III.
« Válasz #1473 Dátum: 2010.10.12 22:02:16 »

Ez gyönyörű  :punk:






Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9395
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re: Avensis III.
« Válasz #1474 Dátum: 2010.10.12 22:09:50 »
Tényleg az  :yes:
(bár felnit találnék szebbet is)

01010011

  • Vendég
Re: Avensis III.
« Válasz #1475 Dátum: 2010.10.12 22:40:08 »
Tényleg az  :yes:
(bár felnit találnék szebbet is)

nekem azzal sincs bajom... hihetetlen, hogy egy szolíd ültetés, TTE szoknya meg a 19-es kerekek mit művelnek ezzel a kocsival...
Semmi cicoma... és szétmész :devil:

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10323
Re: Avensis III.
« Válasz #1476 Dátum: 2010.10.13 09:12:23 »
Tényleg az  :yes:
(bár felnit találnék szebbet is)

nekem azzal sincs bajom... hihetetlen, hogy egy szolíd ültetés, TTE szoknya meg a 19-es kerekek mit művelnek ezzel a kocsival...
Semmi cicoma... és szétmész :devil:

19-es felnik??? nem magyar földre való az. én a 17-es is sokallom, pedig nem is magyarországon lakom :D megyek is, a héten felrakatom a téliket, az 16-os méret :D

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9395
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re: Avensis III.
« Válasz #1477 Dátum: 2010.10.13 09:38:16 »
19-es felnik???
Kiállításra, fotózásra, meg pályára, hétköznapra semmi képen.

01010011

  • Vendég
Re: Avensis III.
« Válasz #1478 Dátum: 2010.10.13 13:33:20 »
19-es felnik??? nem magyar földre való az. én a 17-es is sokallom, pedig nem is magyarországon lakom :D

Az hogy szép az nem jelenti azt hogy használható. Nyilván én sem tennék ilyet a kocsira.
Bár nekem is 17-es a gyárim, de nem tartom gázosnak. Szvsz ez éppen a komfortos és a sportos határa. (gyári 215/50 gumival)

agentwayne

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 99
    • http://cider.hu
Re: Avensis III.
« Válasz #1479 Dátum: 2010.10.13 19:41:34 »
Elso ranezesre az en izlesemnek is idegen ez a felni, de minel tobbszor rapillantok annal jobban finomodik az osszkep. Hozzateszem a legkevesbe sem rajongok a "tunningolt" autokert, megis azt kell mondjam ez az az auto piszkosul dogos igy!
Kronologia:  1994 - Toyota Corolla Wagon 1.4 XLi   >   2003 - Toyota Corolla HB 1.6 VVT-i   >   2010 - '07 Toyota Avensis Wagon 2.0 D-4D

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10701
Avensis III.
« Válasz #1480 Dátum: 2010.10.15 17:14:03 »
[19-es felnik??? nem magyar földre való az. én a 17-es is sokallom, pedig nem is magyarországon lakom :D megyek is, a héten felrakatom a téliket, az 16-os méret :D

Nálunk is hasonló a helyzet, a télik csak 16-os felnin vannak. Viszont a mi esetünkben, ráncfelvarrás előtt, a 17-es felnik /45-ös gumin jöttek, utána változott a méret /50-re, ami bizonyos útszakaszokon érezhető különbség.  :yes:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9395
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re: Avensis III.
« Válasz #1481 Dátum: 2010.10.16 01:12:42 »
Ma volt egy BP-i utam már a beszerelt tempomattal. Véleményem: tempomatot minden autóba  :yes:

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10323
Re: Avensis III.
« Válasz #1482 Dátum: 2010.10.16 09:41:46 »
Ma volt egy BP-i utam már a beszerelt tempomattal. Véleményem: tempomatot minden autóba  :yes:

én még városban is bekapcsolgatom néha :)

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re: Avensis III.
« Válasz #1483 Dátum: 2010.10.31 20:50:39 »
Az általános szakaszban írtam, hogy volt ma egy hosszabb menetem egy 2 literes dízel kombi Ave III-mal. Röviden összefoglalva csalódás volt :(
Kifejtem:

Odaúton csak utas voltam, de így is feltűnt a kocsiból mindenhonnan érkező állandó zörgés. Középkonzol, kapaszkodó, futómű, ajtó, kalaptartó, hátsó ülés...

Odaérve (300km) meglehetősen elgyötörten szálltam ki. Lehet, csak az alkatommal van a baj, de sem az ülőlap hossza, sem a háttámla gerinctámasza nem volt rendben nekem. A futómű nem igazán komfortos, meglehetősen dobált is, és a gördülési zaj is erősen behallatszott. (Michelin Alpin Primacy abroncsok vannak rajta)

Visszafelé végig vezettem, és még jobban elzsibbadtam, igaz ebben bizonyára szerepet játszott az is, hogy előtte fákat ültettünk és a föld tele volt kővel, tehát igencsak kidolgoztuk magunkat.
Egyébként a motor nem teszi rakétává az autót, de sokat nem is szabad tőle várni, hisz' gyakorlatilag egy alapmotor, 126 lóval nem lehet hipertérbe ugrani. Csendesnek csendes, de csak tartott tempónál, pörgetve, meg olyan 1500as fordulat körül, csak sebességet tartva erősen kerreg. Nem azon a "megnyugtató" hangon duruzsol, hanem fémesen kerreg bemelegedve is.
Visszafelé tűnt fel, hogy a vezetőoldali ajtó valószínűleg megereszkedett, mert egyrészt a határolója sem volt az igazi, másrészt útegyenetlenségekre hajtva (nem tragikus méretűekre) nyekergett az egész ajtó, mintha nem lett volna rendesen a helyén.

A lámpája (nem xenon) tragédia, de tényleg. Halovány fény, kicsi hatótávolság. A reflektor OK. A vezetőülés (98ezer van a kocsiban) meglehetősen kiült. A könyöklő igazán nem esik könyökre, mert túl alacsony és eléggé hátul van.

A kétzónás klíma remek, a fűtés -ha kell- megy mint a barom. A rögzítőfék tetszik, bár amikor behúzza, elég érdekes hangja van. A kezelhetőség egyszerű, egyértelmű. A váltó kacsolhatóság, fokozatkiosztása nagyon jó. 145-nél (óra szerint) 2500 a fordulat, ilyenkor szinte csak az egyéb zajok érvényesülnek. (szél, futómű, gördülés.)

Összességében a benyomásom az volt, hogy ez egy jó autó lehetne, ha az apró, de annál bosszantóbb, az ember végső benyomását nagyban befolyásoló hibáit kijavítanák.
« Utoljára szerkesztve: 2010.10.31 20:52:16 írta Kgabe »
Gabe 254.

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10701
Avensis III.
« Válasz #1484 Dátum: 2010.11.02 01:13:56 »
Én nem akarom védeni az Avensist, de ahogy írtad is, azért 98e km már nevezhető futásteljesítménynek. Ahhoz képest pedig hogy mióta forgalmazzák a III. generációt igencsak használni kellett az autót, hogy összejöjjön ennyi km.  ;)
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61