Túl vagyok az első 10e km-en. Néhány gondolat az autóról.
Ami nem tetszik benne:
- elég vastagak az oszlopok, főleg a B oszlop a teli fejtámlával a jobb 1-en nagyon nagyot takar ki egy balra kikanyarodáskor az útkereszteződésben, gyakorlatilag semmit sem látok jobbra kanyarodás közben. Érdekes, a lecsapott szűkülő hátsó fertály egyáltalán nem zavaró, mert jók a külső tükrök (szinte kizárólag abból tolatok) és van tolató radar. A hátramenet kapcsolásakor lebillenő tükrök már csak hab lenne a tortán
- Újítottak a deréktámaszon, bár ne tették volna. Nem mechanikusan állítható, hanem egy kis kompresszor fúj fel egy lufit a háttámlában. A probléma vele, hogy nem tart sokáig a hatása, 1 óra alatt leenged. Jobban tetszene, hogy ha tartósan ott maradna.
- Nagyon kényes a fekete üléshuzat, minden meglátszik rajta (az előző autóm szürkés plüss kárpitján felnőtt két gyerek a velük járó minden balesettel, mégsem látszott meg rajta a 8 év nyoma)
A motor hozza az elvártat. Tudjuk, hogy nem egy verseny motor, de ha bátran visszakapcsol az ember, akkor nagyon is jól használható. Hülyeség, hogy nem lehet előzni, meg használhatatlan, alul-motorizált az 1,6-ossal. Persze mindenkinek más-más az elvárása e téren, de szerintem megszokható és vállalható kompromisszum az olcsóbb ár és a kisebb fogyasztás ellenében (6,44 az eddigi teljes átlag). Nálam konkrétan +800e Ft lett volna az 1,8-as motor felára és 1,3M Ft a 2.0 D4D
Az összeszereléssel sincs gond, nem zörög sehol, kuplung, sebesség váltó nagyon finoman megy.
A jövő héten tele pakolom (4 felnőtt + egy csomó cucc), meglátom így mit szól hozzá.
És mert ilyen szép kerek km állás van, sikerült a bal elején a lökhárító alját egy kiálló kövön meghúznom egy parkolóban, így már nem szűz