Hát, ha a bérköltséget, egyebeket is levonjuk, akkor annyira nem hasítanak.
Persze, csak akinek le kell pengetnie, annak azért sok. És kérdéses, hogy megéri-e.
Kíváncsiságból megnéztem, hogy az én kocsimra mi jönne ki. A messze legolcsóbb némettel számolva durván 4,05M. Ha ebből levonom a szállíttatás árát és az ő sarzsijukat, akkor kb. 3,5M maradna, amihez hozzá kell adni azt az útiköltséget, amivel kijutnék az adott helyre, és amivel hazajutnék. Ehhez képest a hasznaltauto-n a legdrágábbat kínálják 3,65-ért.
Megnéztem ugyanezt a legutolsó generációs Starletekkel, ott a különbség fél millkától indul.
Biztos lesz olyan, akinek megéri, de valszeg csak ritka típusok esetében - ahol az állapot többet nyom a latban - merül fel a gazdaságosság lehetősége, és most éppen naponta változik a helyzet a valutaárfolyamoknak köszönhetően.