Na, ez is elérkezett: életemben először töltöttem után motorolajat. Egy 220 km-es autópályázás után hirtelen ötlettől vezérelve megnéztem az olajszintet és minimumon volt. Utoljára kb egy-másfél hónapja néztem, akkor kb. 2 decinek megfelelő mennyiséggel volt a minimum felett, de persze a megelőző hónapokban csak jellemzően 10-20 km-es és néha egészen rövid városi utak voltak, szóval biztosan fel volt hígulva ami a hosszú autópályázás alatt elpárolgott. Nincs probléma, mert áprilisban esedékes a következő éves karbantartás és a tavaly áprilisi karbantartás óta kb. 8200 km alatt fogyott el nagyjából 6 deci olaj (sose maxra töltik fel a szervízben, hanem valamivel a középszint fölé). Ez átlagosan kb. 0,7 deci fogyás 1000 km-en. Ha nem tévedek nagyot, akkor ez még teljesen rendben van, ugye? A szervízkönyv 1 liter per 1000 km-éhez képest legalábbis elég megnyugtató számomra az egy nagyságrenddel kisebb olajfogyasztás
Mindjárt a féklámpákat is kicserélhettem, mert az út alatt kiégett a jobb hátsó. Szerencsére korábban betáraztam tartalék izzókból, így rögtön mindkét oldalon kicseréltem. Viszont meglepetésként ért, hogy a hátsó indexlámpák az összes többitől eltérően színezettek. A szervízkönyv erről egy szót sem ír. Bár az is elég vicces, hogy a táblázatban "Hátsó irányjelző" először 21W B típus, majd rögtön kettővel alatta "Hátsó irányjelző (kivéve Wagon)" 5W B típus
Na most akkor 21W vagy 5W kell nem Wagonba?
Gyanítom, hogy a kettő közül az egyik valójában a hátsó zárófény. Biztos ami tuti, vettem színezett és újabb két pár színtelen 21W izzókat is tartalékba.