A frissítés kész, ahogy látjátok a kinézet "alaphelyzetbe" állt, de szépen átalakítjuk
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
Ez város és országút. Én azért is nem akartam az ezrest megkockáztatni, mert a Brenneren nem töltöttem csurig a tankot, csak egy kattanásig, meg itt a végén, az 1000 km közelében az M3-on nem sok kút van, és még drágák is.
No de a tied dízel, juszufaté, meg benzines...
Bakker, pedig én 10 évig azt hittem, hogy a 4ZZE -be benzint kell tankolni.
Volt megint egy hosszabb utazásom. 3500 km és 5,9-re hoztam ki az átlagfogyasztást zömében 110 km/h körüli nyugodt autópálya menettel. Ám ebben volt több olasz nagyvárosi dugó, és két átkelés a Brenner-hágón, ez utóbbi alaposan megterhelt autóval. Tervemmel ellentétben sikerült egy ezressel túlcsúsznom az olajcserén, viszont a csomagtartóban jött szépen velem hazafelé egy ötliteres Top Tec 4300, mert Németországban most 35 euro (10000 Ft) volt akcióban.
Hazafelé jövet annyira hálásnak bizonyult fogyasztásilag a Brennero-ról való legurulás, hiába volt az autó tele, hogy próbálgattam az "1000 km = 1 tank" elérhetőségét. Münchenbe 5,1-es BC szerinti átlaggal értem be. Másnap a városi dugó ezen sokat rontott, de 5,4-el értem Budapestre. Bécstől - egy megbeszélt találkozó miatt - már normális autópálya tempóban jöttem, és kockáztatni nem mertem, hogy valahol a Dunán innen kiürül a tankom. Így a Hungária körúton 882 km-nél csurig tankolva belement 49,5 liter.Szóval egy bátrabb ember ezzel az autóval, 2-3 liter tartalék benzinnel kannában a csomagtartóban meg tudná csinálni az ezret, nem alföldi utakon és nem is lépésben haladva.
Végülis azt is lehet...
Nekem is volt egyszer egy ilyen fogyasztásom és én is pont 880 km körül tankoltam rá és még 5 liter környékén volt. Egyszer meg kéne csinálni az 1000Km es álmot.
Hibátlanul ment a járgány. Ám sajna közeledik egy futómű átvizsgálás, valami szilent régóta hangot ad elől.Az 1000 km-es projektről még nem mondtam le. De alkalom kell majd hozzá, mert napi munkába járkálással lehetetlen lenne összehozni.
Ha sokat jarsz Olaszorszagba, akkor ajanlom az 1000km-es projekthez ezt az utvonalat. Itt Auris 4.7, a Jazz 5.5-el eljart a megengedett tempo +10-el.
Érdekes ez az útvonal, köszi a tippet.
Es gyonyoru! Meg joval olcsobb is mint a Brenneren at. Eleve kevesebbet kell menni olasz autopalyan, a Brenner hago 8 euros dija is kiesik. Lienzben pedig kb 20 centtel lehet olcsobban tankolni mint az autopalyan. Nyugatrol kozeledve Graz fele ~20km-t lehetet gurulni 110-el lefele uresben az Aurissal Sok helyen 110-es korlat van azon a rovid osztrak autopalyas szakaszon.