Fogalmam sincs, más gyártók hogyan oldják meg a benzinmotorok indítását (fotoelektromos jeladó ?? - passz), nálunk ez van, amit írtam. És lehet, hogy pöcc-röffhöz képest gagyinak tűnik ez a megoldás, engem megnyugtat, hogy mielőtt 1400-as percenkénti fordulaton elindulna a motor, az olajpumpa már működik, a vezérműtengely sonkái belecsaptak az olajba, a hengerfalra kenőanyag került.
Valamit valamiért
Ha rendben van a motor olajzása, akkor ilyen dologra egyáltalán nincs szükség. Az olajnyomás visszajelző azonnal elalszik, tehát elégséges az olajnyomás. És ez miatt a Toyotával sincs kevesebb olajzási probléma. Akinek rossz, azon ez sem segít. Viszont kb 10-szer annyit szenved az önindító, az akkumulátor és azt az energiát amit felhasznált feleslegesen az önindító, később a generátornak is vissza kell töltenie. Még nem néztem, de nem kizárt, hogy a generátorom is használtabb a szokásosnál ez miatt.
Mindegy. Sajnos ezt a problémát egyedül kell hogy megszenvedjem...