Túl az első 10e km-en. (Konkrétan 11e km 3 hét alatt.)
Problémák:
1. 3.fokozatban 2000 és 2500 között enyhe remegés a sebváltókaron. Ha üresbe teszem és visszarakom eltűnik.
Olvastam, hogy az új autó tesztjénél is megjegyezték a sebváltókar remegését. Lehet, hogy ez természetes? Mi lesz majd ha 500e km lesz benne?
2. 2 napja egyenetlen úton valami nyöszörög az ülésben. Jó, nem vagyok pehely, de azért 100 kiló alatt... Meg kell keresnem, mi lehet, mert gyakran zene és rádió nélkül autózom, hogy vezetés közben agyalhassak a dolgaimon, és ebben csendes az autóban ez zavaró.
3. Ha indítás után akarom bekapcsolni az övet, csak egy kis idő múlva engedi.
Tetszik:
1. Nem gond előzni...
2. A gondos munka apró jelei az autón. Pl.: a csomagtér takaró tartója az illesztésnél körbe van burkolva egy filccel, hogy ne zörögjön.
3. A csomagtér lámpája az ajtóban van elhelyezve, így fentről a fülem mellől világít a csomagtérbe.
4. Az ülés textíliája és a műszerfal burkolata elsőrangú.
5. Simán 6 liter alatt lehet vele járni úgy, hogy gyorsításkor nincs tojás a lábam alatt. Ehhez az értékhez mondjuk a sebességhatárokat nagyjából be kell tartani!
6 Szép.
6 Nagyon szélesre lehet kinyitni az ajtókat. Ez pakolásnál, és ki-beszállásnál is fontos.