Ez mind jó hír, de mi az, hogy a sarkokban? Hol?
------------------
By the way, elég szomorú látvány (nem hinném, hogy Bcsabára korlátozódik az ország összes/néhány ilyen autója), hogy több, nem túl régi Mazda típus van a városban (323f az utsó szériából, 3-as, 6-os, MPV), amiknek elsősorban a kerékívük korrodál.
A minap sétáltunk el egy JDW rendszámos 6-os kombi mellett és elképedve néztem, hogy mindkét hátsó íve rozsdás, meg van pukkanva rajta a festék. Nem volt lelakott autó, jó minőségű és állapotú téli gumik voltak rajta, és általánosan jó kinézet, állás jellemezte és mégis... Ma láttam hasonló 323f-et, annak első-hátsó kerékíve rozsdállott, de korai 3-asból is van errefelé hasonló. Bántó a szememnek nagyon, szerintem nem szabadna így kinézniük. És mégegyszer: nem lelakott autókról van ám szó...
Ezeknél a 6-osoknál már pár éves korban előjött a rozsda, anno az AutoBildben olvastam: 2-3 éves autóknak rügyezett a hátsó sárvédő-íve meg az ajtók alja.
A másik, amin ledöbbentem tegnap: régi (első generációs) A-Merci, FULL rozsdás
! Hátsó sárvédő-ívekből már hiányoztak kis darabok, tiszta lyuk az egész; ajtók alja végig rohadva, a sarkok már lyukacsosak. Mindez egy olyan autón, ami látnivalóan sok éve nem volt fényezve. OK hogy régi kocsi már, de azért az egyéb autók nagy többsége nem rohad így, még ennyi idősen sem
... én pl. konkrétan még nem láttam olyan Yarist, ami jelentősen korrodált lenne. Pedig azokból is már egy csomó 15 éves van.